Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که شایعه شده کمال کامیابی نیا جای سروش رفیعی را در الخور می‌گیرد ، این خبر را یک روزنامه نگار تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ، شایعاتی درباره جدایی کمال کامیابی نیا از این تیم مطرح شده که حسین قدوسی سردبیر سابق روزنامه پیروزی آن راتکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره در کانال تلگرامی اش نوشته است:

«نگران نباشید. کمال پیشنهادی از تیم الخور و یک تیم دیگر قطری و یک پیشنهاد اروپایی دارد که از نظر مالی پیشنهاد قطری بهتر از پرسپولیس است و قابل توجه تر. او اما با الخور و یا تیمی توافق نکرده و پاسخ مثبتی هم نداده. بنای او ماندن است.
یازده پرسپولیس قبلا هم گفته بود تنها خواسته ام تسویه مطالبات قبلی است. کمال،نوجوانی که در نیمه دوم دهه هفتاد برای تماشای تمرینات ان تیم پراز اسطوره پرسپولیس هر روزه به ورزشگاه کارگران می رفت به باورمان و با شناختی که از او داریم بازیکنی نیست که در صورت محرومیت تیم از جذب بازیکن پرسپولیس در میانه میدان تنها گذاشته و تیم را ترک کند. بی تعارف و صرفا از باب اینکه نگران نباشید شاید تنها خواسته کمال این باشد در زمره نفراتی قرار گیرد که سقف قراردادها در تیم به او نیز تعلق می گیرد و این حق طبیعی اوست.
کمال بی شک این روزها با پیشنهادات مالی بسیار بهتر از پرسپولیس مواجه بوده و خواهد شد و تیم های متمول صنعتی سراغش خواهند آمد اما اگر فراموش کار نباشیم، اگر مصاحبه های او از خاطرات نوجوانی و عشق پاک هواداریش به پرسپولیس و اسطوره هایش را بخاطر بیاریم، اگر بازی های متعصبانه و درگیرانه و تکل ها و تنه به تنه حریفان شدن هایش با کتف آسیب دیده را از خاطر نبریم قطعا دلواپس جدایی اش در صورت محرومیت نیز نخواهیم شد. »

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا حسین قدوسی الخور پرسپولیس الخور پرسپولیس حسین قدوسی سروش رفیعی کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رسانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: «در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

 باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی