Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: «جیم دبلیو»، سردبیر نشریه آمریکایی««veterans TODAY و «دیوید لاولی واکلین»، مستندساز انگلیسی و از فعالان ضد جنگ در نشستی با جوانان نخبه فرهنگی هرمزگان به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت های استکبار جهانی از آن پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، نشست فعالان فرهنگی هرمزگان با فعالان ضد جنگ بین المللی از سری سلسله نشست های «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست که با حضور جوانانی با گرایش ها و سلایق مختلف سیاسی برگزار شد، ابتدا «دیوید لاولی واکلین»، مستندساز انگلیسی و سپس «جیم دبلیو»، ژرنالیست و سردبیر نشریه آمریکایی ««veterans TODAY مطالبی را در رابطه با وقایع قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حمایت های لابی صهیونیست از کاندیداتوری ترامپ و حمایت های امروز رییس جمهور آمریکا از رژیم جعلی اسرائیل بیان کردند.

 

جیم دبلیو، فعال ضد جنگ آمریکایی در این نشست ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم ایران، از ایرانی ها به عنوان مردمی با سابقه تمدنی درخشان و صلح طلب یاد کرد و گفت: ایران در طول تاریخ به هیچ کشوری حمله نکرده است و در جنگ با عراق نیز صدام آغازگر این جنگ بود.

 

وی به حمایت های لابی یهودی از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: در همان ایام لابی یهودی در قبال حمایت مالی از ترامپ در انتخابات، قول هدیه گرفتن بیت المقدس را دریافت کرده بودند.

 

 

این روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به وعده های انتخاباتی ترامپ، خاطرنشان کرد: او وعده داده بود که واشنگتن را درگیر جنگ های خارج از کشور نکند اما امروزه شاهد هستیم که برخلاف وعده خود عمل کرده است به بهانه حمایت از کردها درگیر جنگ سوریه شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز مدیریت آمریکا به دست عده ای جنایتکار افتاده است، تصریح کرد: از زمانی که مرد دیوانه ای(ترامپ) بر سر کار آمده است همه مردم آمریکا احساس خطر می کنند.

 

جیم دبلیو به موضوع خروج آمریکا از برجام نیز گریزی زد و با استناد به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، تصریح کرد: جامعه ایران باید با تاسی از این سخن هوشمندانه رهبری، با کار و تلاش و حمایت از تولید داخلی و ایجاد سیستم مالی قوی در برابر تحریم ها مقاومت کند.

 

وی همچنین به موضوع انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اشاره کرد و گفت: کاری که نتانیاهو و ترامپ کردند اقدامی در جهت از بین بردن اماکن مقدس مسلمانان در فلسطین است که اگر جوامع اسلامی بیدار نشوند و جلو آن را نگیرند در آینده باید تاوان بیشتری پرداخت کنند.

 

 

«دیوید لاولی واکلین»، مستندساز ضد جنگ انگلیسی نیز از ترامپ به عنوان جنایتکاری حرفه ای نام برد و بیان کرد: او و نتانیاهو با انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم، تصمیم به محو کامل فلسطین گرفته اند.

 

وی ضمن انتقاد از سکوت دولت های اسلامی و سران مذهبی دنیا در رابطه با جنایات اسرائیل در فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، افزود: اگر قرار بر این باشد که هیچ کس حرفی نزند در آینده نزدیک اثری از بیت المقدس باقی نخواهد ماند.

 

در این نشست جوانان شرکت کننده سئوالات مختلفی را مطرح کردند که این دو فعال ضد جنگ آمریکایی و انگلیسی به آنها پاسخ دادند.

 

ششمین کنفرانس بین المللی افق نو همزمان با روز نکبت (سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی) با حضور اندیشمندان و فرهیختگان از ۲۲ کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد.

 

گفتنی است؛ در این کنفرانس شخصیت های سیاسی مانند نمایندگان سابق و فعلی اتحادیه اروپایی و نماینده فعلی پارلمان یکی از کشور های اروپایی، نظامی مانند سرهنگ سابق جنگ روانی ارتش آمریکا و کارشناس ارشد سابق سیاست های امنیتی دفتر وزیر دفاع آمریکا، امنیتی مانند افسر سابق اطلاعات نظامی سی.آی.ای، چهره های آکادمیک، رسانه ای، هنرمندان و فعالین ضد جنگ حضور داشتند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران دولت ماه رمضان برجام مساجد فلسطین مجلس انتقال سفارت آمریکا به قدس رژیم صهیونیستی مستندساز انگلیسی روزنامه نگار آمریکایی فعالان ضد جنگ قدس پایتخت همیشگی فلسطین هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی‌ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075952 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود