Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:46:18 GMT

اعطاء بیش از ۶ میلیارد وام اقتصاد مقاومتی در سمیرم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۱۳۷

اعطاء بیش از ۶ میلیارد وام اقتصاد مقاومتی در سمیرم

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم گفت: در سال ۹۶ بیش از شش میلیارد ریال وام در زمینه اقتصاد مقاومتی به بیش از ۵۱ نفر اعطاء شده است.

سرهنگ جواد فصیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی سمیرم در راستای شعار سال ۹۶ و عرصه های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بالغ بر شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب وام های۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون ریالی به بیش از ۵۱ نفر اعطاء شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم خاطرنشان کرد: ایجاد و راه اندازی یک واحد تولید سرکه در قالب شرکت تعاونی، شش طرح پرورش قارچ، ۱۱ طرح پرورش دام سبک و سنگین، هفت طرح پرورش زنبور عسل، دو استخر دو منظوره پرورش ماهی، سه واحد صنایع دستی و قالی بافی، یک واحد کشتارگاه پرورش کبک، چهار واحد گل محمدی و یک واحد پرورش مرغ از جمله طرح های اجرایی در سال ۹۶ است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برپایی اردوهای جهادی در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ۱۰ روزه در زمینه های عمرانی، فرهنگی آموزشی و همچنین نوسازی، بهسازی و زیباسازی مدارس به اجرا در آمده است.

فصیحی آموزش را زمینه ساز و تضمین کننده اشتغال پایدار دانست و گفت: در سال گذشته با همکاری اداره فنی و حرفه ای سمیرم دوره کار آفرینی و مهارت آموزی سربازان وظیفه در شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام تیم جهادی به مدت ۱۰ روز در حادثه زلزله سال ۹۶  کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ خاور کمک های غیر نقدی برای زلزله زدگان ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم با اشاره به وجود محرومیت های فراوان در مناطقی از شهرستان افزود: در منطقه دشتبال دنا کوه با توجه به نیازهای موجود سبد معیشتی حمایتی شامل پوشاک، آرد، برنج، آب معدنی، روغن و … در بین مردم توزیع شد.

وی هدف از برگزار نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را ترویج و توسعه آن عنوان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه مبارک فجر استفاده از ظرفیت های بومی جهت تولیدات داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سمیرم شهرستان سمیرم وام اشتغال اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم

فیلم خبرنگار ایمنا از بارش برف در ارتفاعات منطقه وردشت شهرستان سمیرم را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 747697

دیگر خبرها

  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار