Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@13:08:55 GMT

۲۳۷ میلیون ریال اسکناس جعلی در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۲۰۵

۲۳۷ میلیون ریال اسکناس جعلی در اهواز کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: ۲۳۷ میلیون ریال اسکناس جعلی در شهرستان اهواز کشف و ۹ جاعل در این رابطه دستگیر شدند.

ایران آنلاین /سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند جاعل اسکناس موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی با تحقیق اطلاعاتی و تخصصی باند ۹ نفره جاعلان اسکناس را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات غافلگرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۷۵ قطعه اسکناس به مبلغ ۲۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه آلات جعل از قبیل رایانه، چاپگر رنگی، دستگاه برش و کاغذ مخصوص کشف و در این رابطه سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید داوود حسینی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح شناسایی متهمان تحت تعقیب و متواری، دستگیری این افراد از ابتدای ماه جاری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی آزادشهر قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مراجع قضائی، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و امنیت عمومی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در آزادشهر

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

حسینی اظهار کرد: طی عملیات‌های انجام شده یک خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و۱۷ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری مواد مخدر، آلات استعمال و توزین کشف شد.

وی یادآور شد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و مردم نیز همواره باید پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها یاری کنند.

کد خبر 6079171

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر