Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و روسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان گفت: در چند ماه اخیر با نمایندگان و مسئولان ورزش کردستان دیدار کردم و خرسندم با توجه دغدغه های فراوان، پیگیر نیازها و مطالبات جامعه ورزش استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی فر افزود: در آینده نزدیک برای دومین بار به کردستان سفر می کنم و از نزدیک وضعیت پروژه ها و مسائل ورزش استان را بررسی خواهم کرد.

سلطانی فر از کمک ۶۰ میلیون تومانی به هیأت های ورزشی شهرستان های سقز و بانه خبر داد و اظهار داشت: با توجه در خواست های مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان از سوی وزارت ورزش جوانان تجهیزات ورزشی شامل دو تخته تشک کشتی و یک مجموعه از وسایل ورزشی به این شهرستان ها اهداء خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همچنین مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در سال جاری به یکی از پروژه های قابل افتتاح در سقز اختصاص داده می شود.

سلطانی فر گفت: با توجه پیشرفت فیزیکی هتل ورزش در شهرستان سقز تجهیز کردن این هتل از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: دستورات لازم برای پیگیری جهت اختصاص اعتبار احداث سالن ۱۲۰۰ نفره شهرستان بانه داده شده است و اعتبارات احداث زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده بانه نیز با هماهنگی های که با استان شده است از محل مالیات ارزش بر افزوده کردستان تامین خواهد شد.

کد خبر 4299137

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان وزیر ورزش و جوانان بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان