Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:02:42 GMT

بارش رحمت الهی در اکثر مناطق استان +آلبوم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۴۳۹

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز اصفهان؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان گفت: در 24ساعت گذشته بیش ترین میزان بارندگی پس از علویجه در شهر ستان های ورزنه با 12و 2دهم ،خوانسار هفت و نه دهم ،میمه شش و هفت دهم ،کاشان چهار و چهار دهم ،نایین چهار و شش دهم و اردستان سه و هفت دهم میلی متر گزارش شده است.
فاطمه سیدان افزود :این بارش ها تا اواخر وقت امروز در اکثر مناطق استان به خصوص نواحی غربی و شمالی  به صورت رگباری و پراکنده ادامه دارد و فردا از مناطق شرقی خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دماي امروز در اكثر نقاط استان سه تاپنج  درجه كاهش خواهد داشت.  
روز گذشته بر اثر بارش رگباری باران مردم برخی مناطق شرقی و شمالی استان شاهد آب گرفتگی معابر ،سیلابی شدن مسیل ها و جاری شدن روان آب ها در این مناطق بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان بارش باران رگباری علویجه آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا