Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@22:13:36 GMT

افتتاح دو مرکز جدید اهدای خون

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۶۱۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ دکتر سید مرتضی طباطبایی درباره مراکز فعال اهدای خون در تهران در ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه همچون ماه های گذشته نوبت دهی از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون انجام می شود و مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه پذیرای هموطنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به افتتاح 2 مرکز جدید اهدای خون، افزود: این 2 مرکز مجهز به تعداد قابل توجهی تخت بوده و از ساعت ۸ تا 23 به ارائه خدمات می پردازند.
دکتر طباطبایی با اشاره به حضور تیم جشن رمضان در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته در مراکز انتقال خون، گفت: دیگر مراکز اهدای خون در استان تهران تا ساعت ۱۵ و 30 دقیقه مشغول فعالیت هستند.
وی در ادامه با بیان این که میزان ذخیره خون در شرایط مطلوبی است، افزود: در حال حاضر برای بیشتر از ۷ روز ذخیره خون داریم که این میزان بیش از حد استاندارد لازم خون است. این میزان خون، ذخیره شده تا چنانچه در ماه رمضان دچار کاهش در اهدای خون شدیم، بتوانیم پاسخگوی نیازمان باشیم.
دکتر طباطبایی در مورد پلاکت خون نیز گفت: از آنجا که همیشه نیازمند مراجعه اهداکنندگان به مراکز انتقال خون هستیم، باید روزانه حداقل ۸۰۰ تا هزار مراجعه کننده پلاکت در تهران داشته باشیم تا بتوانیم پلاکت مورد نیاز را تأمین کنیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افتتاح اهدا خون انتقال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان