Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آیین سحرگاهی جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برای نهمین سال پیاپی، هر روز صبح به صورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

سید جواد تکیه مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز بهار قرآن، آیین سحرگاهی جزء خوانی قرآن کریم در این حرم مطهر بامداد هر روز ماه رمضان به صورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آیین به تهیه کنندگی میثم آقابیگی هر روز به صورت زنده و همزمان از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما، سیمای مرکز اصفهان و برخی شبکه های استانی به روی آنتن می رود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: رادیو قرآن هم به صورت همزمان این آیین معنوی را برای مخاطبان صدای رسانه ملی پوشش خواهد داد.

تکیه خاطر نشان کرد: این مراسم در طول ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به مدت یک ساعت برگزار می شود و قاریان برجسته کشوری و بین المللی به قرائت ترتیل یک جزء قرآن کریم می پردازند.

وی افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) از سال ۱۳۸۹ تاکنون و پس از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س)، به‌عنوان سومین مکان مذهبی میزبان برنامه جزء خوانی ویژه رمضان با پخش زنده از رسانه ملی است.

شهرستان آران و بیدگل به دلیل فعالیت‌های شاخص قرآنی در سال‌های اخیر، از سوی نهادهای رسمی به‌عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است. این شهرستان در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و ۶ کیلومتری شهرستان دارالمؤمنین کاشان واقع شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام ماه رمضان دولت مجلس مساجد انتقال سفارت آمریکا به قدس فلسطین رژیم صهیونیستی شبکه قرآن در رمضان شبکه قرآن شهرستان آران و بیدگل رمضان جزء خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان شبکه قرآن و معارف سیما آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی