Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:44:28 GMT

جای خالی «خوابگاه متاهلی» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۹۱۴

جای خالی «خوابگاه متاهلی» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه در این دانشگاه برای دانشجویان متاهل خوابگاهی ایجاد نشده و ما برای راه‌اندازی آن نیازمند حمایت‌های مالی بیشتری هستیم.

دکتر امیررضا صالح مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تمام متقاضیان اعم از شامل  شهریه پرداز و تحصیلات تکمیلی خوابگاه دارد، اما هیچ خوابگاهی ویژه متاهلین ندارد که جای خالی آن در دانشگاه احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2200 نفر است، عنوان کرد: این دانشگاه دارای چهار بلوک خوابگاه برای دختران و دو بلوک خوابگاه برای پسران است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بیشتر اقدامات ما در راستای بازسازی و بهسازی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های فنی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، اطفای حریق، رنگ‌آمیزی و نوسازی امکانات داخل اتاق‌ها است که حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان تابستان سال گذشته به آن اختصاص یافته است.

صالح مقدم خاطرنشان کرد: سیاست ما در سال 97 مانند سال گذشته به‌روز رسانی خدمات رفاهی برای دانشجویان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خوابگاه دانشجویی متاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار