Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:44:51 GMT

نبود سلامت در جامعه اقتصاد کشور را متأثر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۵۹۲۷

نبود سلامت در جامعه اقتصاد کشور را متأثر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید وفا شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه  آئین محبت، افزود: حفظ سلامت مردم بر عهده دانشگاه علوم پزشکی نیست و این موضوع فرا دانشگاهی بوده و حوزه‌های دیگری متولی هستند.

وی بابیان اینکه مردم زنجان خیر هستند، اظهار کرد: هم‌اکنون در شهر زنجان خیریه‌ها و موسسه‌های متعدد سلامت برای کمک به بیماران ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع  خیران سلامت استان زنجان گفت: فعالیت آزادانه و بدون نظارت موسسه‌ها و سازمان‌های خیریه مشکلاتی را به وجود می‌آورد و از مسیر اصلی خود منحرف می‌شوند.

وفا تأکید کرد: راهکار ساماندهی انجمن خیریه حوزه سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد در این بخش ارائه لایحه از طرف هیئت دولت است که تحقق این مهم می‌تواند به صدور مجوزهای لازم از وزارتخانه مربوطه را بیش از گذشته امکان‌پذیر کند.

وی افزود: نبود سلامت در جامعه اقتصاد کشور را متأثر کرده ر قرار می‌دهد و تحت تأثیر قرار می‌دهد و به حوزه‌های مهم مانند سیاست و اقتصاد کشور لطمات زیادی وارد می‌کند.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان زنجان ابراز کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگاه و توجه جدی به مقوله سلامت داشته و در این راستا معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی را راه‌اندازی کرده است.

کد خبر 4299160

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان طرح تحول نظام سلامت مجمع خیرین سلامت بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل