Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:40:08 GMT

ملی پوشان والیبال ‌ساحلی گلستان عازم ترکیه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۰۱۳

ملی پوشان والیبال ‌ساحلی گلستان عازم ترکیه شدند

گرگان – ایرنا - دبیر هیات والیبال گلستان گفت: چهار والیبالیست ملی پوش استان برای شرکت در تور جهانی تک ستاره ترکیه شامگاه چهارشنبه عازم شهر آیدین محل برگزاری این مسابقات شدند.

حسین مقدم راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بهمن سالمی و آرش وکیلی در تیم ملی الف و رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در تیم ملی ب؛ در این رقابت ها با حریفان مسابقه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حامد میرزاعلی و آرش وکیلی از آق قلا و رحمان رئوفی و بهمن سالمی از گنبدکاووس، ساحلی بازان ایران در تورنمنت های فروردین امسال نیز بودند که موفق به کسب دو مدال برنز آسیایی و جهانی شدند.
گلستان از کانون های والیبال ساحلی در کشور محسوب می شود.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ساحلي تور جهاني گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

علوی‌تباران مازندران با تشکیل زنجیره‌ای محکم و یکپارچه در حمایت از دو اقدام وعده صادق و طرح نور در تمام نوار ساحلی به وعده خود عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ مردم غیورمند مازندرانی از مردان و زنان در جای جای نوار ساحلی از نکا گرفته تا ساری، جویبار، بابلسر، فریدون‌کنار و انتهای نوار ساحلی خزر مازندران یعنی رامسر زنجیره‌ای بستند آن هم جهت حمایت از دو اتفاق مهمی که اخیراً در کشورمان افتاد.

گام اساسی نیروهای مسلح سپاه با پرتاب پهپادها، موشک‌های کروز و بالستیک به سرزمین اشغالی با طرح وعده صادق و دغدغه مندان انتظامی نظام با طرح نور جهت مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی باعث شد تا علوی‌تباران مازندران جهت حمایت این نیروهای غیور و دلیر به زنجیره انسانی اتحاد و همبستگی بپردازند.

کد خبر 745826

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • مواد غذایی سالمی که می‌توانید جایگزین قند و شکر کنید
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود