Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:46:12 GMT

شاخص راسل ۲۰۰۰ رکورد زد، وال‌استریت رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۱۶۰

ساعت24-روز چهارشنبه، درحالی‌که شاخص شرکت‌های کوچک، راسل۲۰۰۰، رکورد زد، وال‌استریت رشد کرد؛ ضمن اینکه عملکرد قدرتمند مکیز، باعث رشد بخش خرده‌فروشی شد و میکرون، پرچمدار سود در بخش تکنولوژی بود.

به گزارش رویترز، روز چهارشنبه، در حالی‌ که شاخص شرکت‌های کوچک، راسل۲۰۰۰، رکورد زد، وال‌استریت رشد کرد؛ عملکرد قدرتمند مکیز، باعث رشد بخش خرده‌فروشی شد و میکرون، پرچمدار سود در بخش تکنولوژی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که شرکت مکیز عملکرد قدرتمند خود را گزارش و پیش‌بینی سود خود را افزایش داد، سهام این شرکت خرده‌فروشی زنجیره‌ای ۱۰.۵ درصد جهش کرد و به بالاترین رکورد ۵۲ هفته‌ای خود رسید.

این گزارش به تقویت بخش کالاهای مصرفی کمک کرد و باعث رشد ۰.۹۲ درصدی این بخش شد، درحالی‌که شاخص کالاهای اساسی ۰.۷۲ درصد سود کرد.

وال‌مارت و نایکی، هر دو تحت شاخص صنعتی داوجونز قرار دارند و سهام شرکت تارگت، بین ۱.۴ تا ۳.۲ درصد جهش کردند.

مایکل جیمز، مدیر تجارت سهام شرکتی در شرکت اوراق ودبوش در لس‌آنجلس، می‌گوید: ارقام بسیار خوبی از سوی مکیز منتشر شد و این باعث شد امروز عملکرد فوق‌العاده بخش خرده‌فروشی آغاز شود.

شاخص میانگین صنعتی داوجونز ۷۴.۲۲ واحد یا ۰.۳۰ درصد افزایش یافت و به ۲۴۷۸۰.۶۳ واحد رسید.

اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۱۴.۰۸ واحد یا ۰.۵۲ درصد رشد کند و به سطح ۲۷۲۵.۵۳ واحد برسد.

کامپوزیت نزدک ۵۵.۲۹ واحد یا ۰.۷۵ درصد بالا آمد و به ۷۴۰۶.۹۲ واحد رسید.

۹ بخش از ۱۱ بخش شاخص اس‌اندپی۵۰۰، امروز در محدوده مثبت بودند و تنها بخش‌های خدمات عمومی و املاک، که به افزایش نرخ بهره حساس هستند، در محدوده قرمز بودند.

شاخص تکنولوژی ۰.۵ درصد رشد کرد که سازندگان تراشه کامپیوتری بزرگترین سودکنندگان بودند.

پس از این‌که آربی‌سی کپیتال مارکتز اعلام کرد رده سهام میکرون «با عملکرد فوق‌العاده» است، سهام این شرکت ۴.۴ درصد جهش کرد.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

به گزارش "ورزش‌سه"،  بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد. همچنین 10  درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

به ترتیب مشکل بزرگ سرخابی‌های پایتخت طی سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشت و هر دو در مالکیت وزارت ورزش قرار داشتند از بین رفت. در شرایط جدید این امیدواری وجود دارد که وضعیت مالی و ساختاری استقلال و پرسپولیس به شکل حساب شده‌تری دنبال شود و از سوی دیگر شرایط مالی دو باشگاه هم بهبود پیدا می‌کند.

همچنین مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که حالا این مشکل نیز حل شده و مدیران دو باشگاه با فراغ بال بهتری می‌توانند تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) آماده کنند.

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟