Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:07:02 GMT

حماس ضربه سهمگینی به «روابط عمومی» ما زد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۴۸۶

حماس ضربه سهمگینی به «روابط عمومی» ما زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضربه سختی به روابط عمومی ما زد. این اعتراف پس از آن صورت می گیرد که ارتش صهیونیستی تعداد زیادی از فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات های حق بازگشت اخیر در مرزهای غزه را مجروح کرد و بر اساس آمارهای اعلام شده، ۶۲ فلسطینی شهید و بیش از ۳ هزار نفر نیز زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان کونریکوس با بیان این مطلب افزود: رسانه های بین المللی صحنه های مربوط به کشتار تظاهرات کنندگان در مرزهای غزه را ثبت و ضبط کرده اند و این نشان دهنده شکست ارتش صهیونیستی در تحقق هدف خود مبنی بر ممانعت از انعکاس صحنه های مربوط به هدف قرار دادن تعداد زیادی از فلسطینیان در رسانه ها است.

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل سعی در حمایت از شهرک های صهیونیست نشین مجاور  نوارغزه را داشت، اما «نتوانستیم پیام مبنی بر عدم کشتار غیرنظامیان را به جهان مخابره کنیم و از همین رو، باید بگوییم که طرف فلسطینی در جنگ رسانه ای ضربه سنگینی به ما وارد کرد»

ارتش صهیونیستی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری دست به کشتار گسترده تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرزهای غزه زد که منجر به شهادت دست کم ۶۲ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۰۰۰ نفر دیگر شد.

تظاهرات کنندگان فلسطینی سعی داشتند در تظاهرات مسالمت آمیز خود به مناسبت سالروز فاجعه اشغال فلسطین، اعتراض خود را به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی نشان داده و ۷۰ امین سالروز فاجعه اشغال فلسطین را گرامی بدارند.

کد خبر 4299201

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی نوار غزه ایران ایالات متحده آمریکا برجام دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین عراق سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه ترکیه اتحادیه اروپا آلمان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، همزمان با حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر نظامیان صهیونیست، کرانه باختری نیز شاهد تنش میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «جباره» در شرق شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری به سوی یک خودرو فلسطینی آتش گشوده‌اند. هنوز جزییات بیش‌تری از زخمی‌ها یا شهیدان احتمالی این حادثه گزارشی مخابره نشده است.

همچنین در پی یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری، این منطقه شاهد وقوع درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود.

روستای «دوما» در جنوب شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری نیز با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روبرو شد.

نظامیان صهیونیست در اطراف ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عناب» واقع در شرق شهر طولکرم نیز یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی «فیروز سلامه» که یکی از بانوان آزاده توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطینی در غزه است، «لمی غوشه» بانوی خبرنگار و از اسیران آزادشده در گذشته و «رامز عواد» خبرنگار فلسطینی را در ایست بازرسی نظامی صهیونیستی «عطاره» بازداشت کرده‌اند.

کد خبر 6091430

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم