Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب‎های ماه مبارک رمضان،‌ برنامه مناجات خوانی با حضور مداحان و ذاکران کشوری در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسو به نقل از آستان نیوز،حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت:‌ ماه رمضان ماه خودسازی و تصفیه روح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند همه اسباب کار را در این ماه برای پالایش روح و روان از آلودگی های گناه فراهم کرده و با لطف و رحمت مخصوص خویش همه درها و راه‏‌ها را در راستای تهذیب نفس و صفای باطن و تکامل معنوی گشوده است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای انسان‌هاست تا در کنار این سفره بزرگ و متنوع رحمت الهی بنشینند و با انواع غذاهای روحی، روح و روان خود را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: امسال نیز معاونت تبلیغات اسلامی در راستای ایجاد فضای معنوی در شب‌‏های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات‏‌خوانی بزرگی را تدارک دیده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: این ویژه برنامه‎ها با حضور مداحان معروف کشوری از ساعت 12 تا 2:30 بامداد در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که با حضور مجاوران و زائران برگزار می‎شود.

وی ابراز کرد: در سال گذشته این برنامه با استقبال پرشور و اعلام رضایت‏‌مندی زائران مواجه شد و امسال نیز آمادگی کامل برای حضور زائران و اجرای برنامه باشکوه وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی گفت: طبق برنامه‏‌ریزی‌‏های صورت گرفته در پانزده شب اول ماه مبارک رمضان برنامه مناجات خوانی حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور محمود کریمی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

وی افزود: برنامه مناجات‌خوانی در شب‏‌های ماه مبارک رمضان افزون بر رواق امام خمینی(ره) در رواق درالهدایه و مسجد صدیقی‏‌ها نیز دایر است.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)