Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه پزندگان شیراز گفت: در ماه مبارک رمضان قیمت انواع آش، حلیم و ترحلوا در شیراز افزایش نیافته است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها فارس نظرات

احمدرضا وردی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: اعضای اتحادیه پزندگان شیراز به احترام ماه مبارک رمضان امسال هیچ ونه افزایش قیمتی در انواع آش، حلیم و ترحلوا اعمال نکرده‌اند و این خوراک‌های سنتی به قیمت مصوب پارسال به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حلیم و آش مانند سال گذشته کیلویی 5 هزار تومان و ترحلوا که یکی از خوراکی‌های سنتی رایج در ایام ماه مبارک رمضان است نیز کیلویی 5500 تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه پزندان شیراز در مورد ساعات کاری این صنف در ایام ماه مبارک رمضان گفت: واحدهای پخت و عرضه انواع آش از ساعت 14:30 به صورت بیرون بر، واحدهای کله‌پزی از ساعت 15 و واحدهای کبابی از ساعت 18 مجاز به عرضه هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت کله‌ خام به دلیل کاهش کشتار گوسفند، عنوان کرد: در حال حاضر هر دست کله پاچه کامل گوسفند به قیمت 65 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وردی‌زاده افزود: در حال حاضر 600 واحد کبابی، پخت آش و کله‌پزی با پروانه‌ اتحادیه صنف پزندگان در شیراز مشغول به فعالیت هستند. 

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند