Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@16:56:37 GMT

کاهش بارندگی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۷۳۵

کاهش بارندگی در کشور

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز ( ۲۷ اردیبهشت) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک در مرکز و شرق کشورو رگبارهای پراکنده باران در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش امروز (۲۷ اردیبهشت) در استان‌های قم، اصفهان، جنوب مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود همچنین در برخی نقاط در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی کاسته خواهد شد، گفت: فردا رگبار باران در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد.

وظیفه تاکید کرد: فردا (۲۸ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور در برخی نقاط وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) رگبار باران در البرز مرکزی و در بعد از ظهر در زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

وی افزود: نیمه شرقی خلیج فارس و شمال دریای عمان امروز و فردا ( ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) مواج خواهد بود همچنین دما در نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده افزایش می‌یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران، فردا (۲۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت در این روز ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد شدید کاهش بارندگی در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳