Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-30@06:43:19 GMT

درآمد ۷ میلیاردی سرخابی از لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۹۰۴

درآمد ۷ میلیاردی سرخابی از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در‌کنار صعود این 2‌ تیم و مسائل فنی و حاشیه‌ای، می‌توان به درآمد قابل‌توجه سرخابی‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت بردها و صعودهایشان اشاره کرد. پرسپولیس از شروع مرحله گروهی تا صعود به مرحله یک‌چهارم مبلغ ۵۱۰ هزار دلار پاداش گرفته و این رقم برای استقلال‌۴۸۰ هزار دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برد در هر مرحله‌۵۰ هزار دلار و برای تساوی‌۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کند. صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی‌۱۰۰ هزار دلار پاداش دارد و این رقم برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به ۱۵۰‌هزار دلار افزایش می‌یابد. ریز پاداش پرسپولیس به این‌ترتیب است: برد نسف قارشی: ۵۰ هزار دلار، برد الوصل: ۵۰ هزار دلار، برد الوصل: ۵۰ هزار دلار، تساوی با نسف قارشی: ۱۰ هزار دلار، برد السد قطر: ۵۰ هزار دلار، صعود به یک‌هشتم: ۱۰۰‌ هزار دلار، برد الجزیره امارات: ۵۰ هزار دلار، صعود به یک‌چهارم نهایی: ۱۵۰ هزار دلار و مجموع:‌۵۱۰ هزار دلار.

 

ریز پاداش استقلال به این ترتیب است: تساوی با الریان: ۱۰ هزار دلار، برد الهلال: ۵۰ هزار دلار، تساوی با العین امارات: ۱۰ هزار دلار، تساوی با العین: ۱۰ هزار دلار، برد الریان: ۵۰ هزار دلار، برد الهلال: ۵۰ هزار دلار، صعود به یک‌هشتم:‌۱۰۰‌هزار دلار، برد ذوب‌آهن: ۵۰ هزار دلار، صعود به یک‌چهارم: ۱۵۰ هزار دلار و مجموع: ۴۸۰ هزار دلار. به این‌ترتیب استقلال و پرسپولیس روی هم مبلغی در حدود ۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌اند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرخابی پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند

۱۱ فروردین آخرین نفرصت باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف بدهی‌هایی است که تا ژانویه ۲۰۲۳ قطعی شده است و از سوی دیگر مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز بزرگترین ابهام در دریافت مجوز حرفه‌ای است که اگر صورت نگیرد این دو باشگاه از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند.

برخی رسانه‌ها از عقب نشینی بانک‌ها برای خرید سهام این دو باشگاه اخباری را منتشر کردند و این در حالی است که نهاد‌های ذیربط این خبر را هنوز تایید نکرده اند.

مالکیت دو باشگاه پیش از این نیز قرار بود به بخش خصوصی و یا نیمه دولتی واگذار شود، اما بنا به دلایلی صورت نگرفت و در روز‌های اخیر مذاکراتی برای واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال به بانک‌های ملت و تجارت به گوش میرسید.

فردا ۱۱ فروردین آخرین مهلت باشگاه‌ها برای بارگذاری مدارک جهت اخذ ومجوز حرفه‌ای است و احتمال می‌رود این دو باشگاه باز هم لیگ قهرمانان را به دلیل مشکل مالکیت مشترک از دست بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود سود هواوی
  • نگاهی به جریمه‌ میلیاردی سپاهان در آسیا/ «ساکت» نقش اول!
  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی