Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@20:26:14 GMT

ستاره پرسپولیس این روزها کم فروغ است! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۶۹۴۶

ستاره پرسپولیس این روزها کم فروغ است! + عکس

به گزارش وانانیوز، 

وحید امیری قبل از دیدار با الجزیره توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده بود و همین امر سبب شده بود که همه هواداران انتظار داشته باشند تا با روحیه خیلی بالا به دیدار الجزیره آمده باشد و روز پرفروغی را سپری کند ولی متاسفانه او یک بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت.

 

برخلاف بسیاری از بازی های این فصل و در حالی که بیشتر بازیکنان پرسپولیس نیز روی فرم نبودند وحید امیری در آن روز نمایش ضعیفی ارائه داد، وحید امیری در این دیدار تنها یک شوت زد که خارج از چارچوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 54 پاس داد که 82 درصد آن صحیح بود و در بدترین آیتم، امیری تنها یک پاس کلیدی برای همبازیانش ارسال کرد.

 

 

این در حالی است که غیر از جلال حسینی که پاس کلیدی نداشت، همه بازیکنان پرسپولیس به اندازه وحید یا بیشتر از او پاس کلیدی دادند. موفق‌ترین بازیکن پرسپولیس در این زمینه احمد نوراللهی بود که چهار پاس کلیدی ارسال کرد. نوراللهی در مجموع 57 پاس داد که حدود 90درصد آنها صحیح بود. عجیب اینکه وحید امیری حتی موفق به گرفتن یک خطا هم از بازیکنان حریف نشد.

 

گفتنی است. وحید امیری تاکنون سه گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است و جالب اینکه هر سه گل او مقابل نمایندگان اماراتی بوده است. الشباب و الوحده دو تیمی بوده‌اند که از امیری گل دریافت کرده اند.

 

البته در شرایطی که امیری با بازی های خوبش توقعات زیادی از خود ایجاد کرده فقط می توانیم تصور کنیم نمایش ضعیف او در آن روز یک اتفاق بوده و بس.

110

منبع: وانا

کلیدواژه: وحید امیری الجزیره امارات امیری ورزشی الجزیره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس