Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@16:57:08 GMT

اکران نیم بهای بلیت فیلم های سینمایی در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۳۶۷

اکران نیم بهای بلیت فیلم های سینمایی در سنندج

رئیس حوزه هنری استان کردستان از اکران نیم بهاء بلیت فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور فراهم آوردن محیط مناسب برای روزه داران عزیز از پنجشنبه 27 اردیبهشت تا آخر ماه مبارک رمضان بلیت فیلم های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج تا ساعت 17:30 به صورت نیم بهاء خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امکانات مناسب صوتی و تصویری و اکران مناسب و همزمان فیلم های مطرح در کنار فیلم های هنر و تجربه، سینمای کودک و همچنین اکران ویژه فیلم های مطرح جهان در کنار سرویس دهی مناسب به مخاطبین، این پردیس را به عنوان یکی از پردیس های موفق و پر مخاطب کشور مطرح کرده است.

 

 
وی اذعان کرد : هم اکنون این پردیس با سه سالن سینمایی مجهز به بهترین امکانات و فضایی در خور شأن مردم فرهنگی و هنردوست سنندجی به عنوان مرکز اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری در استان مشغول به فعالیت می باشد و با امکانات مناسبی که در آن در نظر گرفته شده است با عنایت ویژه  مسئولین استان  و حمایت های بی دریغ مدیرعامل و همکاران مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز توانسته است بخش عظیمی از کمبود فضاهای فرهنگی را در استان پر کند.

 


وی با اشاره به فروش اینترنتی فیلم های سینمایی اکران شده در این پردیس گفت: مخاطبین عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.org و انتخاب پردیس سینمایی بهمن سنندج از طریق اینترنت بلیت  فیلم های مورد نظر خود را در هر زمان که در نظر دارند با امکان انتخاب صندلی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه