Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:57:45 GMT

هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۴۶۶

هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایارگران استان اذربایجان غربی گفت :هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مهدی فعال با فرماندار شهرستان ماکو صبح امروز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهدی فعال با تاکید بر اینکه باید مراسمات مهم مردمی شود، گفت: سنگین ترین برنامه های آتی ما برنامه ماه مبارک رمضان، شب های قدر، محرم و غیره می باشد که باید به صورت مردم محور برگزار شود.

فعال، در مورد خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا گفت: خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در اولویت امورات ما می باشد.

وی، با اشاره به مسئله اشتغال خانواده های شهدا تأکید کرد:  هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، با اشاره به بحث زمینه های حوزه ایثارگران گفت: در سنوات گذشته در بحث زمین های حوزه ایثارگران در خصوص اسکان این عزیزان اقداماتی انجام گرفته بود که نیاز به توجه جدی دارد.

در ادامه این برنامه شاهین علیزاده فرماندار ماکو گفت: ما هر قدر نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه کنیم در برابر رشادتهای آنان ناچیز است ولی ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد و بر خود وظیفه می دانیم برای کسانی که جان و مال خود را برای امنیت این جامعه فدا کردند خدمات رسانی کنیم لذا باید جهت تشکر از خدمات این عزیزان پیگیر بحث مسکن آنان باشیم.

فرماندار ماکو با اشاره به تسریع در تامین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران گفت : مسئولین عزیز یک تعاونی مسکن تشکیل گردد کارهای اسکان خانواده های شهدا و ایثار گران سریعتر انجام شده و زمینه حضور این عزیزان فراهم شود.

وی افزود: ایجاد خدمات برای ایثارگران در شهرستانهای شوط و پلدشت نیز مورد نیاز است.

شاهین علیزاده با عنوان اینکه اشتغال یادگاران شهدا باید در اولویت قرار گیرد گفت: زمینه اشتغال در ادارات محدود می‌باشد لذا به ایجاد اشتغال پایدار غیر دولتی نیاز جدی است.

  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی

به گزارش صدای ایران، عکسی از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات، در مراسم ضیافت افطار با اعضای خانواده وزراء در سال ۱۳۷۹ منتشر شده است.

در این عکس خانواده عطاء الله مهاجرانی نیز حضور دارند.


دیگر خبرها

  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد