Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@04:52:54 GMT

وداع آخر «بابان» و «مازیار ناظمی» با قاسم افشار

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۶۵۵

وداع آخر «بابان» و «مازیار ناظمی» با قاسم افشار

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا: مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) صبح امروز (پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه) با حضور جمع زیادی از همکاران سابق او در صداوسیما، خانواده و دوستدارانش از مقابل منزلش برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) فواد بابان، ذکایی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری، رحمان نظام اسلامی و حسن سلطانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان نظام اسلامی در سخنان کوتاهی درباره قاسم افشار گفت: آقای افشار بعد از سالها کار در رسانه بازهم منشا خیر بود.

نظام اسلامی با بیان اینکه آقای افشار نه تنها خویش بلکه همراه خانواده؛ دست در دست هم کمک به خیریه می‌کردند، ادامه داد: به تاسی از حضرت علی(ع)، ایشان را در کوچه پس کوچه‌های محروم شهر ری و ورامین پیدا می‌کردند که داشت کمک می‌کرد.

حسن سلطانی (مجری تلویزیون) نیز قاسم افشار را نسبت به کار بسیار متعهد و علاقمند توصیف کرد و با بیان اینکه زنده‌یاد افشار از سواد رسانه‌ای برخوردار بود، گفت: او تا آخرین روزی که در تلویزیون انجام وظیفه می‌کرد، متعهدانه و با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

سلطانی خاطرنشان کرد: قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین و اهل علاقه به محبت اهل بیت بود. ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود، هیچ وقت فریفته شهرت نشد و حتی اجازه نداد فریفته شدن در جامعه رسانه‌‌ای به زندگی‌اش ورود پیدا کند.

این گوینده خبر اضافه کرد: افشار در خانواده نیز دلسوز و مهربان بود و در اجتماع بسیار گره‌‌گشا بود و به دنبال حل مشکلات دیگران می رفت. از آخرین کارهایی هم که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌‌ای را احداث کرد تا از کار نیازمندان و محرومان گره باز کند.

قاسم افشار که از سال های اول انقلاب، گویندگی در بخش های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

برچسب ها: قاسم افشار ، مازیار ناظمی ، صدا و سیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: قاسم افشار مازیار ناظمی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق