Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:08:25 GMT

250 هزار استاد دانشگاه در کشور حق التدریسی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۸۲۹

250 هزار استاد دانشگاه در کشور حق التدریسی هستند

بوشهر- ایرنا- نایب رئیس کانون کشوری استادان حق التدریسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: 250 هزار استاد بصورت حق التدریسی دردانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور فعالیت دارند که با توجه به شرایط نامناسب حق التدریسی ها، به حمایت بیشتری نیاز دارند.

به گزارش ایرنا، علی تیموری روز پنجشنبه در نشست استادان حق التدریسی استان بوشهر افزود: کاهش شمار دانشجوها و نبود فضای مطلوب برای حق التدریسی ها در آینده ایجاب کرده راهکارهای متنوعی برای حمایت از استادان حق التدریسی کشور پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دراین ارتباط یکی از راهکارهای پیش بینی شده صدور کارت شناسایی ملی ویژه استادان حق التدریسی است که تفاهم نامه آن به مرحله امضا رسیده است.
تیموری ادامه داد: با صادر شدن این کارت استادان حق التدریسی از تخفیف مراکز فروشگاهی، خدماتی و تفریحی 20 تا 70 درصد برخوردار می شوند.
تیموری ادامه داد: تسهیلات خرید نیز برای استادان حق التدریس لحاظ شده که فرد متقاضی دریافت با یک ضامن می تواند به میزان دلخواه از 100 میلیون ریال تسهیلات لحاظ شده استفاده کند.
وی افزود: راه اندازی تعاونی های مسکن، آموزشی و گردشگری در زیرمجموعه کانون استادان حق التدریسی از دیگر برنامه هایی است که با هدف ارتقای معیشت این قشر در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: با توجه به زیرساخت های خوب این دانشگاه مهیای راه اندازی شبکه مجازی مهارت هستیم.
حسین اسکندری افزود: راه اندازی باشگاه های مهارت نوین از دیگر ظرفیت های دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر برای حمایت از استادان حق التدریسی است.
وی تاکید کرد: استادان حق التدریسی با جلب حمایت مسئولان می توانند در پیشبرد اهداف خود نقش قابل توجهی ایفا کنند.
انجمن صنفی استادان حق التدریسی استان بوشهر در اسفند سال گذشته به عنوان بیستمین انجمن کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.
7212/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي استاد دانشگاه حق التدريس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، با نزدیک شدن به شب‌های قدر و برگزاری مراسم مخصوص این شب‌ها، هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در تدارک پذیرایی از مهمانان خدا در مساجد و حسینیه‌ها هستند.

مسئولان این هیئت‌ها انتظار دارند حمایت‌های دولتی برای خرید اقلام خوراکی برای پخت نذری زودتر در اختیار آنان قرار گیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم