Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:35:27 GMT

پیکر قاسم افشار تشییع شد / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۸۸۳

جامعه > آموزش - ایلنا نوشت: مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) صبح امروز (پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه) با حضور جمع زیادی از همکاران سابق او در صداوسیما، خانواده و دوستدارانش از مقابل منزلش برگزار شد.

 در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) فواد بابان، ذکایی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری، رحمان نظام اسلامی و حسن سلطانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان نظام اسلامی در سخنان کوتاهی درباره قاسم افشار گفت: آقای افشار بعد از سالها کار در رسانه بازهم منشا خیر بود.

نظام اسلامی با بیان اینکه آقای افشار نه تنها خویش بلکه همراه خانواده؛ دست در دست هم کمک به خیریه می‌کردند، ادامه داد: به تاسی از حضرت علی(ع)، ایشان را در کوچه پس کوچه‌های محروم شهر ری و ورامین پیدا می‌کردند که داشت کمک می‌کرد.

حسن سلطانی (مجری تلویزیون) نیز قاسم افشار را نسبت به کار بسیار متعهد و علاقمند توصیف کرد و با بیان اینکه زنده‌یاد افشار از سواد رسانه‌ای برخوردار بود، گفت: او تا آخرین روزی که در تلویزیون انجام وظیفه می‌کرد، متعهدانه و با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

سلطانی خاطرنشان کرد: قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین و اهل علاقه به محبت اهل بیت بود. ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود، هیچ وقت فریفته شهرت نشد و حتی اجازه نداد فریفته شدن در جامعه رسانه‌‌ای به زندگی‌اش ورود پیدا کند.

این گوینده خبر اضافه کرد: افشار در خانواده نیز دلسوز و مهربان بود و در اجتماع بسیار گره‌‌گشا بود و به دنبال حل مشکلات دیگران می رفت. از آخرین کارهایی هم که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌‌ای را احداث کرد تا از کار نیازمندان و محرومان گره باز کند.

پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام اکرمی، پیکر قاسم افشار گوینده پیشکسوت خبر برای دفن در کنار مزار دخترش روانه بهشت زهرا(س) شد.

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : قاسم افشار - سازمان صدا و سیما - بهشت زهرا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاسم افشار سازمان صدا و سیما بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

 

tags # مهناز افشار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم