Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:49:15 GMT

۳۵۰۰ قطعه بچه ماهی گرمابی در شهرستان بهار توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۹۳۷

۳۵۰۰ قطعه بچه ماهی گرمابی در شهرستان بهار توزیع شد

هوشنگ کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۳۵۰۰ قطعه بچه ماهی گرمابی در ۲۶ باب استخر پرورش ماهی و یک سد خاکی این شهرستان بهار توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی بهار اظهار داشت: این ماهی ها از نوع کپور معمولی، امور  و فیتوفاگ بوده و وزن متوسط آنها بالای ۵۰ گرم بوده است.

وی پیش بینی کرد: با توزیع این تعداد بچه ماهی ۷ تن ماهی در شهرستان بهار برداشت شده و به تولید شهرستان اضافه شود و بدین ترتیب تولید شهرستان به ۱۲۰ تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: بابت توزیع رایگان این تعداد بچه ماهی مبلغ ۴۰ میلیون ریال از اعتبارات مدیریت شیلات استان همدان هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار عنوان کرد: این تعداد ماهی بصورت ترویجی برای تشویق و ترغیب کشاورزان به پرورش ماهی در استخرهای موجود کشاورزی توزیع شده و علاوه بر آن پرورش دهندگان می توانند با هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان و مدیریت شیلات استان نسبت به خرید بچه ماهی کپور و یا قزل آلا از تولید کنندگان معتبر اقدام کنند.

کرمی عنوان کرد: پرورش ماهی در کنار کار کشاورزی به صرفه است و می تواند زمینه اشتغال تعدادی از افراد جویای کار را فراهم کند.

کد خبر 4299253

منبع: مهر

کلیدواژه: پرورش ماهی جهادکشاورزی همدان شهرستان بهار بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد

بارش برف در ۴۹ امین روز از فصل بهار ارتفاعات شهرستان تکاب را مجددا سفید پوش کرد و مردم این منطقه را به استفاده از لوازم گرمایشی و پوشیدن لباس زمستانی کرد.

علاوه بر ارتفاعات شهرستان تکاب روستاهای محال اوریات شامل آرپاچای، آغ اتاق و عرب شاهدر این شهرستاتن یز شاهد نزول برف بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903950

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • ذخیره‌سازی ۳ میلیارد قطعه لارو میگو در استخر‌های پرورشی
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد