Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:34:39 GMT

خیز سه باره دنیامالی برای ریاست قایقرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۷۹۸۲

خیز سه باره دنیامالی برای ریاست قایقرانی

رییس سابق فدراسیون قایقرانی برای تصاحب صندلی ریاست این فدراسیون بار دیگر خیز برداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، احمد دنیامالی که یک دوره 6 ساله به عنوان رییس فدراسیون قایقرانی فعالیت می کرد، در سال 89 توسط وزیر ورزش وقت برکنار شد. او بعد از چند سال بار دیگر سعی کرد به ریاست این فدراسیون برسد و 4 سال قبل بار دیگر پای به میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به محبوبیت دنیامالی در میان اهالی قایقرانی او بازهم با اقبال مجمع روبه رو شد و با رای قاطع ریاست فدراسیون را برعهده گرفت.


این اتفاق در حالی رخ داد که دنیامالی عضو شورای شهر هم بود و به مسئولان ورزش اعلام کرده بود برای دوشغله نشدن از شورای شهر استعفا می دهد. این اتفاق هم رخ داد؛ اما مخالفت رییس شورای شهر باعث ماندن دنیامالی در شورای شهر و رفتنش از فدراسیون شد.


حالا با توجه به پایان ماموریت دنیامالی در شورای شهر تهران و همچنین کنار رفتن از مسئولیتی که باشگاه ملوان داشت؛ او برای سومین بار برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی وارد گود شده است.


احمد دنیامالی در شرایطی برای ریاست فدراسیون قایقرانی خیز برداشته که غلامرضا امینی در 4 سال گذشته بر صندلی ریاست تکیه زده است.


علاوه بر این 2 نفر، 5 نامزد دیگر هم در انتخابات ثبت نام کردند؛ اما به نظر می رسد رقابت اصلی بین دنیامالی و امینی باشد.


با اینکه ثبت نام از کاندیداها به پایان رسیده؛ اما به نظر می رسد برگزاری انتخابات به چند ماه آینده و بعد از بازی های آسیایی 2018 موکول شود.

قایقرانی احمد دنیا مالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم

به گزارش قدس آنلاین ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد: ۲ پهپاد با عبور از مرز با لبنان، در منطقه بیت هلیل منفجر شدند.

حزب الله لبنان نیز در این باره تأکید کرد که رزمندگانش با استفاده از پهپادهای انتحاری به سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در منطقه بیت هلیل، باعث هلاکت و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها شده اند.

شبکه المیادین نیز به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرد پهپادهای مذکور توانستند سکوهای سامانه ضد موشکی گنبد آهنین را هدف قرار داده و باعث هلاکت و زخمی شدن نیروهای مستقر در آن شوند.

پیشتر خبرنگار این شبکه از حمله مستقیم رزمندگان حزب الله به یک هدف متعلق به اشغالگران در منطقه الجلیل غربی خبر داده بود.

رسانه های صهیونیست اذعان کردند به دنبال این حمله آژیر خطر در مناطق ادمیت، حانیتا، یعرا، متسوفا و شلومی در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به دنبال انفجار این ۲ پهپاد، ارتش اشغالگر حملاتی را به داخل خاک لبنان انجام داد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات مقاومت، یک خودرو را در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان با پهپاد مورد حمله قرار داد.

شبکه الجزیره به نقل از منابع پزشکی لبنانی اعلام کرد بر اثر این حمله رژیم صهیونیستی، یک نفر شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه استراتژیک «میرون» زیر حملات موشکی حزب‌الله +فیلم
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • اسرائیلی‌ها می‌دانند تلافی دوم ما چه خواهد بود
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • ببینید | بیانیه سپاه در باره حملات امشب
  • متکی: مجلس باید صحن محور باشد نه ریاست محور