Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:03:42 GMT

غیبت ایرانی ها بین کاندیداهای برترین بازیکن قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۸۵۳۹

مسئولان برگزاری رقابت های باشگاهی قطر سه کاندید نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان را معرفی کردند که در میان کاندیداهای معرفی شده خبری از ایرانی ها نیست.

به گزارش "ورزش سه"، با بسته شدن پرونده این فصل از رقابت های لیگ ستارگان با قهرمانی الدحیل مسئولان برگزاری این رقابت ها کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال قطر را معرفی کردند که در میان سه گزینه نهایی خبری از ایرانی های شاغل در این لیگ نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژاوی هرناندز کاپیتان اسپانیایی السد، یوسف المساکنی مهاجم تونسی و نام تای هی ستاره کره ای باشگاه الدحیل سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل هستند که قرار است هفته آینده طی مراسمی خاص انتخاب و معرفی شود.


غیب بازیکنان ایرانی در این فهرست در حالی رقم خورد که در تیم السد مرتضی پورعلی گنجی هم بازی های بسیار شایسته و خوبی را به نمایش گذاشت و تاثیر شگرفی در نتایج خوب این تیم در فصل تازه به پایان رسیده قطر داشت اما نامش در این فهرست قرار نگرفت.

 

قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس