Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:08:54 GMT

همکاری روسیه و سمنان در تولید محصولات بیوتک تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۸۸۰۱

همکاری روسیه و سمنان در تولید محصولات بیوتک تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری صبح پنج‌شنبه در جلسه حمایت از سرمایه‌گذاری طرح توسعه واحد تولید کننده داروهای دامی سمنان با همکاری روسیه در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه خط تولید محصولات بیوتک با همکاری روسیه در سمنان راه‌اندازی می‌شود، ابراز داشت: در این جلسه همکاری طرح توسعه تولید داروهای دامی با همکاری بزرگ‌ترین تولید کنندگان داروهای بیوتکنولوژی در روسیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین سمنان و روسیه طرح توسعه تولید داروهای دامی استان در سه مرحله و به مدت پنج سال، با انتقال دانش و تکنولوژی، امکان تولید و عرضه بسیاری از داروهای دامی را فراهم می‌کند.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه شرکت روسی ۶۰ قلم داروی دامی تهیه می‌کند، ابراز داشت:این شرکت با توجه به قابلیت‌های شرکت ایرانی دانش و تکنولوژی را با اهداف صادرات محور به ایران منتقل می‌کند.

عسگری بابیان اینکه یک‌چهارم سهم سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورویی این طرح در اختیار شریک روسی است، تصریح کرد: رعایت سازوکارهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با شریک روس می تواند به ارتقا هر دو کشور کمک کند.

وی بابیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی می‌تواند در رونق اقتصادی استان سمنان اثرگذار باشد، افزود: انتظار می‌رود واحدهای تولیدی، بانک ها و دستگاه‌های دولتی از سرمایه‌گذاران حمایت و در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

کد خبر 4299236

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سرمایه گذاری خارجی بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان