Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین ملی ترتیل خوانی سحرگاهی حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) همزمان با آغاز ماه بهار قرآن، از سحرگاه امروز آغاز شد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، سید جواد تکیه مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم که برای نهمین سال پیاپی مورد توجه رسانه ملی بویژه شبکه تخصصی قرآن سیماست، هر روز صبح لحظاتی پس از اذان صبح آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت شبکه بین المللی قرآن سیما، همه مرتلین آیین جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) از قاریان ممتاز بین المللی کشور هستند که زیر نظر شورای عالی قرآن برای ترتیل خوانی در این آیین دعوت می شوند.

مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) افزود: علاوه بر شبکه قرآن و معارف سیما، سیمای مرکز اصفهان و برخی شبکه‌های استانی و رادیو قرآن هم هر روز ماه مبارک رمضان این مراسم را به صورت زنده پخش می کنند.

تکیه اظهار داشت: بنای آستان مقدس بر این است که همچون سال‌های گذشته این مراسم همه روزه در صحن اصلی حرم مطهر برگزار شود، اما با توجه به تغییرات آب و هوایی اخیر آران و بیدگل، در صورت نامساعدبودن وضعیت جوی، این مراسم در آن روز به شبستان بزرگ آیت الله عاملی منتقل می شود.

یادآور می شود؛ آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل از سال 1389 تاکنون و پس از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س)، به‌عنوان سومین مکان مذهبی میزبان برنامه جزء خوانی ویژه رمضان با پخش زنده از رسانه ملی است.

انتهای پیام/ش

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس