Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:43:52 GMT

۱ کشته در درگیری شهرستان کازرون/ وضعت تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۹۳۸۴

۱ کشته در درگیری شهرستان کازرون/ وضعت تحت کنترل است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل تبادار ظهر پنجشنبه در حاشیه کارگروه صادرات فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شهرستان کازرون تاکید کرد: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و آنچه مورد تایید است تنها ۱ کشته است.

وی تصریح کرد: درگیری پراکنده در برخی مناطق وجود دارد اما وضعیت تحت کنترل است.

تبادار یادآور شد: اینگونه تجمعات کاملا غیر قانونی بوده و به طور حتم شرکت کنندگان در این برنامه ها به دنبال پیشرفت شهرستان کازرون نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس تصریح کرد: وضعیت شهرستان به طور کامل تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مدت گذشته با طرح موضوع تقسیم شهرستان کازرون شاهد بروز اعتراضاتی هستیم که از شب گذشته شدت گرفته است.

کد خبر 4299299

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس اسماعيل تبادار کازرون بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی