Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@21:03:27 GMT

تصاویر دیدنی از جدیدترین مجموعه برند دل پوزو

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۹۶۰۷

تصاویر دیدنی از جدیدترین مجموعه برند دل پوزو

سرویس مد و لباس امتداد نیوز: جیسوس دل پوزو، طراح مد اسپانیایی است که دهه ۷۰ میلادی تبدیل به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان مد شد. وی در سال ۱۹۷۴ اولین بوتیک پوشاک مردانه‌اش را افتتاح کرد و در سال ۱۹۷۶ برای افتتاح شعبه‌ای دیگر به پاریس رفت.

در دهه ۸۰ هم او تصمیم به راه‌اندازی خط تولید پوشاک زنانه گرفت و دهه ۹۰ جواهر آلات، روسری، عطر و ادکلن و… را به محصولات خود افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین مجموعه برند اسپانیایی “دلپوزو” با الهام از طبیعت نمونه‌هایی زیبا از لباس‌های مفهومی را در معرض نمایش قرار داده است.

در ادامه تصاویری از این مجموعه را ببینید:

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و در بازی برگشت هر کدام از آن‌ها شانس مساوی برای رسیده به فینال را دارند.

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به‌عنوان رقیب رئال در لالیگا ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان بازی امشب به فینال صعود کند.  

سرزو در جمع خبرنگاران اسپانیایی گفت: "اگر یک تیم اسپانیایی در فینال حضور داشته باشد از نظر من بهتر است. من باید به آلکالا دو هنارس بروم، جایی که شام ​​می‌خورم، و حقیقت این است که ما نمی‌توانیم بازی امشب را ببینیم. اما این یک بازی عالی خواهد بود که در آن هیچ یک از تیم‌ها کار آسانی نخواهند داشت. ممکن است یک تیم اسپانیایی در فینال حضور داشته باشد، این به نظرم بهتر است."

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)