Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@23:34:12 GMT

بیان معضلات جامعه با زبان هنر به رفع آن کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۹۸۴۷

بیان معضلات جامعه با زبان هنر به رفع آن کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، اسماعیل آجرلو در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز که در محل ستاد فرماندهی این استان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم براثر سوء مدیریت برخی از مسئولین ایجادشده است که یک جامعه متعالی اسلامی نباید با چنین مسائلی درگیر باشد.

وی گفت: ما در جامعه اسلامی خود موظف به شناسایی آسیب‌های اجتماعی هستیم و ازآنجاکه کمال‌گرایی یکی از ویژگی‌های دین و سرزمین ما است، باید نسبت به رفع این آسیب‌ها، همت همگانی به خرج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رئیس حوزه هنری استان البرز بابیان اینکه می توان با کمک رشته‌های مختلف هنری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند نقاط منفی و معضلات جامعه را ریزبینانِه،  با زبان هنر، مطرح نموده و نقش واسط میان مردم و مسئولان را برای رفع معضلات بازی کنند.

آجرلو افزود: خلق آثار ماندگار می‌تواند تأثیر بیشتری بر روی مردم و مسئولین بگذارد و ناهنجاری‌ها را به زبان فصیح‌تری گوشزد نماید.

رئیس حوزه هنری استان البرز یادآور شد: در نشست صمیمی امروز هنرمندان با پلیس استان البرز، رفع مشکلات پیش روی این قشر و ‌کاهش آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر هدف‌گذاری شده بود که امیدواریم با همکاری این دو حوزه شاهد آثار خوب و تأثیرگذاری در استان خود باشیم.

آجر لو در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به اقشار هنری توجه بیشتری شود تا این افراد هم بتوانند ماندگار تر فعالیت کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

همزمان با روز ملی خلیج‌فارس با تلاش هنرمندان حوزه هنری بوشهر تابلوی فرزند خلیج‌فارس، شهید نادر مهدوی تهیه و رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال 1394 شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد 50 در 70 و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب