Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@05:54:20 GMT

قاسم افشار در کنار دخترش آرميد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۷۹۹۹۵

قاسم افشار در کنار دخترش آرميد +عکس

خبرگزاري آريا - مراسم تشييع پيکر قاسم افشار گوينده پيشکسوت خبر صبح امروز پنجشنبه 27 ارديبهشت با حضور جمع زيادي از مردم ، همکاران سابق او در صداوسيما، و دوستدارانش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي رسانه ملي، در مراسم باشکوهي که جمع زيادي از علاقه مندان به اين گوينده نام آشنا حضور داشتند، پيکر قاسم افشار در منظريه تهران تشييع و پس از آن در قطعه 92 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم وداع با اين گوينده پيشکسوت بيش از همه،حضور گويندگان قديمي خبر و تلويزيون از جمله فواد بابان، رحمان نظام اسلامي، حسن سلطاني، مهناز شيرازي، مرتضي حيدري، حسين ذکايي و فريده فرخي نژاد به چشم مي آمد.
در ميان جمعيت بسياري که براي مشايعت اين گوينده قديمي خبر حضور يافته بودند مديران ارشد سازمان صدا و سيما از جمله سعيد فانيان مدير سابق شبکه هاي جام جم و حسين رنجبران مديرکل روابط عمومي صدا و سيما نيز حضور داشتند.
حسن سلطاني گوينده سابق خبر و مجري برنامه هاي معارفي تلويزيون زنده ياد قاسم افشار را فردي متعهد به کار و علاقه‌مند به رسانه توصيف کرد و افزود: قاسم افشار فردي خوش قول و متدين و علاقه مند به اهل بيت بود و هيچ وقت فريفته شهرت نشد.
رحمان نظام اسلامي از ديگر مجريان تلويزيون در اين مراسم گفت : افشار سال‌ها در رسانه کار کرد و بعد از کار در رسانه باز هم در يک موسسه خيريه منشا خير بود.
مهناز شيرازي گوينده قديمي خبر نيز درباره قاسم افشار گفت: او مردي وارسته، دادرس، شوخ طبع و مردم دار و در کار و جلو دوربين بسيار جدي بود اما وقتي از جلوي دوربين کنار مي‌رفت با حُسن خُلقي که داشت، لحظات خوشي را در جمع دوستان فراهم مي کرد.
فوآد بابان ديگر گوينده پيشکسوت خبر نيز از قاسم افشار به عنوان فردي پاک ضمير، متخصص در امور رسانه و خبر، مردم دار و اهل کارهاي خير نام برد و گفت: قاسم افشار فردي تکرار نشدني در خبر بود و او به خاطر همه خصوصيات ويژه اش همواره در ذهن ما خواهد ماند.
مراسم تشييع باشکوه مرحوم قاسم افشار با قرائت نماز بر پيکر او در جلوي منزلش به پايان رسيد و پيکر وي در قطعه 92 بهشت زهرا در کنار دختر خردسالش آرميد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۷۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی