Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@08:16:54 GMT

نماینده ولی فقیه در استان فارس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۱۰۶

صراط:

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت افاضاته

درپی درگذشت تأسفبار حجةالاسلام آقای ایمانی رحمةالله علیه جناب‌عالی را که بحمدالله مزین به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی میباشید به امامت جمعه شیراز و نمایندگی خود در استان فارس منصوب میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی آگاهید که شیراز یکی از پایگاههای برجسته‌ی فرهنگی کشور و نیز در بردارنده‌ی یکی از حرمهای مطهر خاندان مکرم پیامبر صلوات الله علیهم است. مردم فارس در آزمونهای بزرگ کشور، رشد فرهنگی و نیز ارادت قلبی و پایبندی عمیق خود به اهل بیت علیهم السلام را نشان داده‌اند. حوادث دوران مبارزات انقلاب و سالهای دفاع مقدس و چهره‌های نورانی شخصیتهای انقلابی و شهدای نام‌آور آن خطّه همچون شهید آیةالله دستغیب اعلی الله مقامه شاهد برجستگی ایمانی و عملی آن مردم عزیز است. خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. توصیه مؤکد اینجانب ارتباط صمیمانه با همه‌ی قشرهای مردم بویژه جوانان و ترویج اندیشه و عمل انقلابی است. ارتباط با علماء اعلام و حوزه‌ی علمیه و دانشگاهیان و اهالی فرهنگ و ادب توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

از خداوند متعال توفیق و هدایت و کمک الهی را برای جنابعالی مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّد علی خامنه‌ای

27 اردیبهشت

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه استان فارس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با وی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم از سلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندگی خود را تامین سازد.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قائل است زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را را قبل از فقیری و زندگیتان را قبل از مرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است  و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت را حفظ می‌کند معرفی کند.

 
امام جمعه تبریز ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان ها برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اسلام سعی دارد ورزش کردن را در بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

نقی پور رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگیری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت برنامه سلامت خانواده که از منویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است