Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه آهن کشورگفت: در صورت گسترش حمل و نقل ریلی، قطعا در جاده‌ها تصادفات کاهش می‌یابد که این ارزش کار پلیس راه آهن را نشان می دهد.

به گزارش ایسنا سردارعلیرضا اکبرشاهی در حاشیه بازدید از پلیس راه آهن استان فارس اظهارکرد: در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان چند وجهی، هیچ وجه افتراقی بین پلیس و کارکنان راه آهن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در سال ۹۶، ۲۵ میلیون مسافر و ۴۵ میلیون تن بار از طریق شبکه ریلی در کشور جابه جا شد.

اکبرشاهی با بیان اینکه روزانه قریب به ۷۰ هزار مسافر از طریق شبکه ریلی جا به جا می‌شوند،گفت: راه آهن بستر خوبی برای حمل و نقل بار و مسافر است و تامین امنیت مسافران از اهداف اصلی پلیس راه آهن کشور است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با تاکید بر اینکه از نظر امنیت ریلی در نقطه خوبی قرار داریم، تصریح کرد: پلیس راه آهن باید علاوه بر حفظ اقتدار و رفتار توام با مهربانی در ماموریت‌های خود یک یار مهربان را در ذهن مردم ترسیم کند چرا که رویکرد پلیس راه آهن یک رویکرد اجتماع محور است.

وی افزود: آموزش را در همه بخش‌های نیروی انتظامی شاهد هستیم و در پلیس راه آهن نیز تلاش کرده‌ایم با اقدامات فرهنگی همراه با نوآوری، خلاقیت و استفاده از امکانات، فرهنگ خود مراقبتی را در قطارهای مسافربری ترویج کنیم.

اکبرشاهی با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه مستقیم به اقتصاد کشور می‌زند و زمینه رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند،گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس راه آهن در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق خطوط ریلی درکشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پليس راه آهن نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو