Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رقابت های قرآن و عترت در حوزه رسانه و مطبوعات یکی از زیباترین کارهای فرهنگی با هدف شناخت بیشتر جامعه از برکات وجودی نبی مکرم اسلام(ص) است.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه رقابت های قرآن و عترت و نماز در حوزه رسانه و مطبوعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تمسک جستن به قرآن و عترت به عنوان مهمترین ثمرات حیات نبی مکرم اسلام(ص) انسان ها هرگز به سمت گمراهی نمی روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان گفت: قرآن و عترت حاصل عمر پیامبر مکرم اسلام(ص) است که ابقای دین مبارک اسلام، ایجاد جامعه تمدنی و غیره از جمله ثمرات آن بحساب می آید.
عضو خبرگان رهبری با قدردانی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای برگزاری این مراسم تاکید کرد: عظمت کار این نهاد را نباید دست کم گرفت زیرا اولویت اجرای کارهای فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بقیه سازمان ها در راستای این مجموعه فعالیت می کنند.
آیت الله سلیمانی با گرامیداشت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه قرآن و بهار عبادت است و مومنان تا می توانند باید بهترین بهره را از آن ببرند.
سردبیر روزنامه های استانی موسسه فرهنگی هنری خراسان نیز در این مراسم با تقدیر از هماهنگی خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: هماهنگی خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در مقایسه با سایر استان ها قابل تقدیر است.
حجت الاسلام علی ولی زاده مهمترین رکن قدرت رسانه ها را خبر دانست و افزود: خبرنگاران این استان قلم های بسیار زیبا و ارزشمندی دارند که در برخی موارد مهجور مانده است.
وی با اشاره به تفاوت علوم ارتباطات غربی و نگاه قرآنی به رسانه گفت: در دنیای غرب به نتیجه خبر توجه نمی شود و فقط به دنبال جلب مخاطب هستند اما در ادبیات قرآنی باید به دنبال تاثیرگذاری خبر بود.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از منتخبان رسانه و مطبوعات سیستان و بلوچستان در عرصه قرآن و عترت تقدیر شد.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه مطبوعات قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم