Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ضرورت توسعه تعاملات پلیس با قوه قضائیه برای رفع مشکلات استرداد مجرمان در عرصه بین الملل نیروی انتظامی و معاون اول قوه قضائیه بر گسترش و تداوم همکاری‌ها و رفع مشکلات استرداد مجرمان در عرصه بین‌الملل تاکید کردند.

به گزارش رکنا، در راستای بررسی چالش‌ها و رفع مشکلات استرداد مجرمان و تعقیب آن‌ها در عرصه بین‌الملل، سردار شیرزاد - رئیس پلیس Police بین‌الملل ناجا - با حجت الاسلام والمسلمین اژه ای - معاون اول قوه قضائیه - دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این دیدار، سردار شیرزاد ضمن ارائه گزارشی از ماموریت‌های پلیس بین‌الملل اظهارکرد: خلاهای قانونی،ناآشنایی قضات با فرآیند استرداد مجرمان و متناسب نبودن قوانین با ماموریت‌های محوله از بارزترین مشکلاتی است که بر سر راه استرداد مجرمان وجود دارد البته ظرفیت‌های بسیار خوبی در این پلیس برای تعقیب و دستگیری این مجرمان وجود دارد.
در ادامه دیدار، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای گفت: ما در بسیاری از امور، نیازمند تعامل سازنده‌تری هستیم و باید به صورت جدی، موضوعات را بیش از پیش دنبال کنیم.
معاون اول قوه قضائیه، حل معضلات و مشکلات موجود در عرصه بین الملل را مهمترین راهکار تعقیب مجرمان متواری و ارتقای امنیت داخلی دانست و تاکید کرد: موضوعات و مشکلات مطرح شده باید به قید فوریت مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای بر آمادگی قوه قضائیه به منظور گسترش و تداوم همکاری‌ها و حمایت از مجریان قانون Law و ضابطان دادگستری تاکید کرد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police قانون Law قوه قضائیه مشکلات پلیس تاکید مجرمان عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل زن حوادث تهران اخبار تهران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار وحید مجید گفت: از ابتدای امسال، پلیس فتا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی تمامی رده‌های پلیس سایبری (رایانه ای) در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

­

این مقام ارشد سایبری با اشاره به شناسایی ۳۰۰ تارنمای مجرمانه در فضای مجازی افزود: ماموران پلیس فتا درباره ۸۰ صفحه، کانال و اکانت مجرمانه اقدام عملیاتی انجام دادند و ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات را که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

­

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است، گفت: از متهمان رمزارز‌هایی به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه و طلا کشف و ضبط شد.

­

سردار مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در حال اجراست، افزود: تاکنون هیچگونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ کشف نشده است و یکی از شگرد‌های این افراد واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته بود.

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی