Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:33:25 GMT

سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت به زودی معرفی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۵۷۱

سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت به زودی معرفی می شود

فرهاد خراسانی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسئولان این باشگاه به زودی سرمربی جدید این تیم را معرفی می کنند.
وی افزود: مذاکرات با گزینه های موردنظر انجام و مسئولان باشگاه با توجه به شرایط موجود ، به توافقهایی دست یافته اند اما این توافقها نهایی نشده که این امر حداکثر تا پایان روز جمعه مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد شایعات مربوط به انتخاب یک مربی بومی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود نیز خاطرنشان کرد: آوردن نام مربیان حدس و گمان بعضی سایت های خبری است و هنوز به طور رسمی سرمربی انتخاب نشده است.
وی در مورد جلسه عصر گذشته مالک باشگاه سپیدرود با مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین مسئولان هیات فوتبال گیلان نیز بیان کرد: تن زاده مالک باشگاه است و به کار خود ادامه می دهد.
وی اضافه کرد: در جلسه فوق ، مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی نایب رئیس این هیات، جواد تن‌زاده مالک باشگاه و محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود حضور داشتند.
وی یادآور شد: در مورد حواشی چند روز اخیر باشگاه سپیدرود در این جلسه صحبت شد و در نهایت از سوی هیات فوتبال و اداره ‌کل ورزش و جوانان استان گیلان از جواد تن‌زاده به عنوان مالک باشگاه سپید‌رود خواسته شد که به وظایف خود عمل کند و تیم را دور از حاشیه نگه دارد و برای حضور در فصل آینده لیگ برتر، تیم قدرتمندی مهیای این مسابقات کند.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان استان گیلان فصل آینده لیگ برتر موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی رییس هیات مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قایم مقام سازمان بسیج صدا و سیما، مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

کد خبر 6081477 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر