Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در خصوص اخباری مبنی بر استخدام‌های سه روزه در این سازمان توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، در پی انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با موضوع استخدام برخی افراد در شرکت‌های تابعه این سازمان، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران پاسخی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن جوابیه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با گذشت ۴۳ سال از تولد خود و به‌رغم تزریق صدها میلیاردتومان دسترنج کارکنان شهرداری تهران و سرمایه‌های مختلف و نیز افزودن درآمدهای حاصل از محل دریافت کسور بازنشستگی، هم اکنون در وضعیت نابسامان و نگران‌کننده‌ای از نظر اقتصادی به سر می‌برد.

این سازمان در شرایط فعلی سالانه فقط توان پرداخت کمتر از یک‌ماه حقوق بازنشستگان و موظفین معزز شهرداری تهران را از محل درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری‌های خود دارد و الباقی منابع مورد نیاز به منظور پرداخت حقوق و ارایه خدمات به بازنشستگان را از محل بودجه سالانه شهرداری تهران و کسور کارکنان فعلی شهرداری تأمین می‌نماید.

مدیریت جدید سازمان درحالی سکان هدایت آن را برعهده گرفته است که اغلب دارایی‌های سازمان که در پروژه‌های متعدد به کار گرفته شده‌اند، به دلیل فقدان مطالعات فنی و اقتصادی و عدم کارشناسی طرح ها و سوءمدیریت گذشته، زیان‌ده شده و بخش اعظمی از آنها با قراردادهای شبهه‌ناک بدون رعایت صرفه و صلاح بازنشستگان محترم به افراد و شرکت‌هایی واگذار شده‌اند که صلاحیت فنی یا سلامت حرفه‌ای را براساس ضوابط قانونی نداشته‌اند.

با وجود چنین شرایط بغرنجی در مجموعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و درحالی‌که این روزها سازمان بازنشستگی مشغول تهیه و تامین هزاران سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان برای بازنشستگان و موظفین است، برخی افراد که منافع آنها به دلیل شفاف‌سازی این قراردادهای پرابهام به خطر افتاده است، با انتشار تصویر یک نامه و قرار دادن اسامی چند نفر در متن آن تحت عنوان استخدام در سازمان سعی کردند تا مدیریت و کارکنان خدوم سازمان را با چالش مواجه کنند.

در این رابطه لازم به توضیح است که جذب نیرو در شهرداری تهران به دلیل استخدام‌های بی‌رویه در دوران مدیریت سابق شهری، در حال حاضر فقط با مجوز معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، قابل انجام است. با این حال در نامه منتشر شده در رسانه‌ها، ارسال‌کننده نامه فردی است که دستور وی در چارچوب ضوابط و قواعد تعریف شده سازمان، الزام و قابلیت اجرایی ندارد فلذا تأکید می‌شود در این رابطه، هیچ تخلفی صورت نگرفته و استخدامی در این سازمان انجام نشده و اخبار منتشره درخصوص استخدام سه روزه مدیران رده بالا در سازمان بازنشستگی، کذب بوده و قابل پیگرد قانونی است.

با پیگیری حوزه‌های نظارتی و اداری سازمان به نظر می‌رسد افرادی با ایجاد و انتشار چنین اخباری سعی دارند ضمن تضعیف انرژی مدیران و پرسنل سازمان در احقاق منافع بر باد رفته بازنشستگان معزز شهرداری تهران، افکار عمومی را از واقعیت‌ها منحرف نموده و سرپوشی بر حجم انبوه سوءعملکرد و فسادهای مالی نجومی سال‌های قبل بگذارند. این‌گونه افراد قاعدتا باید به صرافت دریافته باشند که آن اصول اخلاقی و حرفه ای که سازمان بازشستگی را واداشته تا بدون حاشیه و به دور از فضاسازی رسانه‌ای به انجام خدمت بپردازد، قطعا موجب نخواهد شد تا در صورت ادامه این روند، اسناد قراردادهای پر ابهام و مسأله‌دار را جهت قضاوت Judgment افکار عمومی منتشر ننماید. البته تأکید می‌شود که نهادهای نظارتی در این خصوص اقدامات لازم و قانونی خود را به انجام خواهند رساند.

لازم به ذکر است که حل مسایل بغرنج و مشکلات هزار توی انباشته شده این سال‌ها در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت‌های وابسته به آن، جز با به‌کارگیری خبرگان و متخصصان و مدیران برجسته میسر نمی‌باشد، لذا از تمامی افراد واجد توانمندی جهت همکاری در ارتقای کارآمدی دارایی‌ها و دسترنج بازنشستگان شهرداری تهران، پس از طی فرایند ارزیابی و مراحل قانونی مربوطه دعوت به همکاری به‌عمل می‌آید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت بازنشستگی شهرداری تهران خبرگان استخدام مدیران عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل زن حوادث تهران اخبار تهران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه از برنامه‌ها و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران است.

افندیزاده در بازدید از مسیر‌های بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجایی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدام‌های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران می‌باشند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»