Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@22:19:45 GMT

افزایش ساعت کاری باغ کتاب تا سحر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۸۵۶

افزایش ساعت کاری باغ کتاب تا سحر

به گزارش ایسکانیوز ؛ سید مجید حسینی در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در باغ کتاب اظهار کرد: باغ کتاب تنها مجموعه فرهنگی است که برای اولین بار تا سحر با شعار« تا سحر مهمان باشید» به شهروندان خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب شنبه‌ها و سه شنبه‌ها بلیت نیم بها ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد بلیت فروشی دارد و شهروندان می توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا افطار بلیت نیم بها و بعد از افطار تا سحر به قیمت معمول از سینما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باغ کتاب با بیان اینکه باغ علم کودک و نوجوان در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا سحر میزبان علاقه‌مندان است،گفت: کتاب فروشی‌های کودک، نوجوان، بزرگسال، باشگاه رباتیک، رستوران و کافه های باغ کتاب هم در ایام ماه مبارک رمضان تا سحر پذیرای شهروندان هستند.

حسینی تاکید کرد: علاوه بر خدماتی که همیشه در باغ کتاب ارائه می شود، در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برنامه زنده تلویزیونی« دعوت» با اجرای موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۳ تا حدود ۱ بامداد از باغ کتاب پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

حسینی در پایان گفت: در این ایام جشنواره اقوام ایرانی هم در طبقه اول باغ کتاب برگزار می‌شود و شهروندان با حضور در این جشنواره با آداب، رسوم و سوغاتی‌های قومیت‌های مختلف ایران آشنا می‌شوند.

ایسنا

706

مدیرعامل باغ کتاب تهران سیدمجید حسینی ماه رمضان شهروندان سحر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل باغ کتاب تهران سیدمجید حسینی ماه رمضان شهروندان سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی