Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:14:27 GMT

رسول خادم با استاد ابوالملوکی دیدار کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۰۹۱۶

رسول خادم با استاد ابوالملوکی دیدار کرد+ عکس

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی با استاد کیومرث ابوالملوکی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، این دیدار در منزل استاد ابوالملوکی انجام گرفت و طی آن درباره دیروز، امروز و فردای کشتی ایران گفت و گو شد.

استاد ابوالملوکی که از حضور خادم در منزل خویش خوشحال شده بود، از پیشقراولان کشتی ایران و متولد سال 1303 در تهران است که از آذرماه سال 1318، آموزش کشتی را زیر نظر استاد حمید محمودپور آغاز کرد و طی سال های 1321 تا 1323، بارها قهرمان کشتی آزاد و فرنگی ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین کتاب آموزش کشتی در سال 1324 به وسیله استاد ابوالملوکی به رشته تحریر درآمد و عنوان نخستین داور بین المللی کشتی ایران به سال 1328 مقابل نام ایشان نوشته شد.

استاد ابوالملوکی سال 1954 هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی توکیو در ژاپن را برعهده داشت و تیم ایران با هدایت او برای نخستین بار با 2 مدال طلای جهانبخت توفیق و عباس زندی و مدال نقره محمدعلی فردین به مقام سوم دنیا رسید.

ناصر گیوه چی، جهانبخت توفیق، محمدعلی فردین، ابراهیم کوکپری، محمد پذیرایی، شمس الدین سید عباسی و ... از نامدارترین دست پرورده های استاد ابوالملوکی به شمار می روند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز جمعه ۳۱فروردین ماه برگزار شد.

در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری یک بر صفر به سود این تیم شد. در این دیدار سالارمنجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 6082764

دیگر خبرها

  • ایران شخصیت قهرمانی را به نمایش گذاشت/ضعف‌های دفاعی برطرف شده است
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد