Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@14:36:37 GMT

قتل همسر با تبر، تاوان دادخواست طلاق

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۰۷۲

ساعت ۲ بامداد ۹ اردیبهشت امسال مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از قتل زن ۴۰ ساله‌ای در باغی حوالی ولدآباد و زخمی شدن شوهر ۵۰ ساله او در همان محل خبر داد.

ماموران با حضور در آنجا و بررسی صحت ماجرا، موضوع را به بازپرس حسن علایی اصل ثمرین گزارش کردند. بعداز آن بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در محل جنایت حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های اولیه نشان داد زن میانسال براثر اصابت ضربه‌های جسمی برنده به قتل رسیده است. شوهرش هم زخمی شده که با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی و پیکر مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. ماموران در بررسی از خانه باغ تبری خون‌آلود کشف کردند.

با تشکیل پرونده‌ای در شعبه ۱۳‌بازپرسی دادسرای جنایی کرج تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند زن کشته شده و شوهرش از مدت‌ها پیش به‌عنوان سرایدار در این خانه باغ کار و زندگی می‌کردند و از مدتی پیش متوجه درگیری و اختلاف میان این زوج شده اند و بار‌ها صدای گریه و التماس‌های زن ۴۰ ساله را که از سوی شوهرش کتک می‌خورده، شنیده‌اند.

با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. در این مرحله ماموران با شناسایی اقوام زن کشته به تحقیق از آن‌ها پرداختند.

یکی از اقوام وی به افسر تحقیق گفت: این زوج مدت‌ها بود با هم درگیری داشتند. سرانجام این درگیری‌ها آن‌قدر بالا گرفت که این زن از شوهرش به دادگاه خانواده و یکی از دادسرای کرج شکایت کرد و درخواست طلاق داد.

همچنین خواستار دریافت نفقه شد. شوهرش از زمانی که این ماجرا را فهمید با او بیشتر دعوا می‌کردو از همسرش خواسته بود به دادگاه برود و دادخواست خودرا پس بگیرد.

مرد آشنا ادامه داد: یک روز قبل از جنایت زمان رسیدگی به پرونده شان بود. پس از میانجیگری چند نفراز اقوام، شوهرش قول داد دیگر او را اذیت نکند و هزینه زندگی و خرجی هم به او بدهد؛ بنابراین زن نیز قول داد اگر شوهرش به تعهداتش عمل کند از شکایت خود صرف‌نظر می‌کند، اما انگار این مرد همه گفته هایش دروغ بود. او همسرش را به خانه بازگرداند و به قتل رساند.

این در حالی بود که مرد زخمی هنگام انتقال به بیمارستان اعلام کرده بود که با تبر همسرش را کشته و بعد دست به خودکشی زده است.

قرار است متهم پس از بهبود حالش برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل همسر دادخواست طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، جاوید گشتاسبی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد طلاق در سال گذشته ۵۵۱ مورد بود در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸۰ واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.

وی بیان داشت: سال گذشته ۵۷۴ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۶۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.

گشتاسبی تصریح کرد: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده و در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده‌اند.

وی افزود: ۳۹۸ مورد ازدواج نیز در سال گذشته در این شهرستان ثبت شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۳۸۰ مورد بود، افزایش یافته است.

گشتاسبی با بیان اینکه یکهزار و ۴۶۲ مورد تولد در سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید، گفت: میزان ولادت در گچساران در سال ۱۴۰۱ یکهزار و ۴۵۱ مورد بوده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی اسامی در بین نوزادان پسر، علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین و بیشترین فراوانی در بین نوزادان دختر اسامی زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بوده است.

کد خبر 6078958

دیگر خبرها

  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • نمایی از اشتراک اقوام
  • مردی همسرش را به دلیل درخواست طلاق کشت
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...
  • رژیم صهیونیستی تاوان اشتباهش را داد و تنبیه شد
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!