Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:39:45 GMT

تصادف مرگبار موتورسیکلت با تیر برق

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۰۹۷

تصادف مرگبار موتورسیکلت با تیر برق

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در میدان معین شهرستان آستانه‌اشرفیه راننده موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه واژگون و به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت ضربه به سر فوت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به ماده 164 آیین نامه راهنمایی و رانندگی گفت: بر اساس این ماده کلیه رانندگان موتورسیکلت و دوچرخه‌ ملزم به استفاده از کلاه ایمنی هستند چرا که این وسیله به عنوان ابزاری جهت کاهش شدت جراحات و صدمات وارده به سر و گردن در تصادفات تاثیر چشمگیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی افزود : با توجه به شرایط جوی نامساعدی که در استان وجود دارد لازم است موتورسیکلت سواران در هنگام تردد در معابر بر رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از کلاه ایمنی دقت بیشتری کنند تا شاهد تصادفات و واژگونی موتورسیکلت سواران نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه برق بیمارستان راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند