Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@20:09:42 GMT

تکنولوژی ویژه فیفا برای ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۴۴۱

تکنولوژی ویژه فیفا برای ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی +عکس

 

ایسنا

                  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا

به گزارش قدس آنلاین، جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم شدند، بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم‌فصل برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم‌فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت، شکایت‌هایی که احتمالاً به‌زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • معبدی که ۱۲۰۰ سال قبل در دل کوه با ابزار و تکنولوژی تراشیده شده است + فیلم
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم