Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج گفت: در سالیان گذشته باهدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات اجرای طرح کمربندی آبیدر اجرایی شد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جمعی از فعالان محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد صبح امروز در خصوص ادامه اجرای طرح کمربندی آبیدر با شهردار سنندج دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج در این دیدار اظهار داشت: آبیدر یکی از مهم‌ترین تفرجگاه‌های اصلی سطح شهر و به‌نوعی هویت سنندج است و تمام شهروندان هم در راستای حفظ و نگهداری این جاذبه گردشگری حساس و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

حشمت‌الله صیدی افزود: محور آبیدر یکی از کلیدی‌ترین محورهای سطح شهر سنندج است که در حال حاضر در این مسیر به‌دلیل نبود مسیر جایگزین، شاهد ترافیک هستیم.

وی اذعان کرد: متأسفانه در حال حاضر محور کمربندی آبیدر به محور ترافیکی تبدیل شده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: در سالیان گذشته باهدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات طرح کمربندی آبیدر با بلوار 36 متری تا سه راهی محله تکیه‌وچمن اجرا شد و ادامه تکمیل این کمربندی تا میدان حجاب سنندج به مشاوران و پیمانکاران قبلی این پروژه واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس طرح تفصیلی که ملاک قانونی در راستای اجرای این طرح است بایستی به‌صورت بلوار 36 متری احداث می‌شد اما پس از بررسی و برگزاری جلسات مختلف با هدف کاهش تخریب در مسیر اجرای طرح در آبیدر، تصمیم به اجرای طرح بلوار 24 متری گرفته شد و لاین مخصوص برای پیاده‌رویی و دوچرخه‌سوارها نیز پیش‌بینی شده و باید پس از تصویب در شورای ترافیک و کمیسیون ماده 5 اجرایی شود.

صیدی افزود: دیدگاه شهرداری در اجرای ادامه احداث کمربندی آبیدر نگاه ترافیکی، تفرجگاهی و انسان‌محور است اما قطعاً نظرات و پیشنهادات تمام شهروندان و صاحب‌نظران به‌ویژه فعالان محیط زیست می‌تواند در ادامه اجرای این طرح ما را کمک کند.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز