Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:39:30 GMT

توضیحات آموزش و پرورش بانه در خصوص مرگ یک دانش آموز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۶۵۱

توضیحات آموزش و پرورش بانه در خصوص مرگ یک دانش آموز

به گزارش ایرنا، تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی روستاهای هه لو، پرشه و سماقان از توابع شهرستان بانه عصر سه شنبه هنگام بازگشت از اردوی تفریحی یک روزه بر اثر واژگونی خودروی (تویوتا سه اف وانت) دچار حادثه شدند.
در این حادثه یک دانش آموز کلاس دوم ابتدایی اهل روستای سماقان جان خود را از دست داد و هشت دانش آموز نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش بانه روز پنجشنبه با تشریح جزییات این حادثه گفت: 10 نفر از دانش آموزان دبستان بوعلی سینای روستای سماقان از توابع بخش نمشیر روز سه شنبه 25 اردیبهشت با اخذ مجوزهای لازم و رعایت دستورالعمل اردویی و با رضایت والدین به اردوی آموزشی و تفریحی یک روزه به مقصد روستاهای اطراف رفتند.
رضا خضری افزود: در هنگام بازگشت از اردو چند نفر از دانش آموزان با درخواست اولیای یکی از دانش آموزان و موافقت معلم مدرسه با وسیله نقلیه شخصی (تویوتا سه اف وانت) به روستا بر گشتند که متاسفانه خودرو در مسیر واژگون شد و یکی از دانش آموزان پسر پایه دوم این دبستان به نام هوشیار رستم زاده جان باخت.
وی اظهار داشت: در این حادثه دو دانش آموز نیز از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند که اکنون در بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و حال شان مساعد است.
خضری تاکید کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه به محض کسب اطلاع، مسئولان آموزش و پرورش بانه در محل حادثه و بیمارستان حضور پیدا کردند و ضمن ابراز همدردی با اولیا و خانواده دانش آموز فوت شده، نسبت به پیگیری وضعیت دانش آموزان آسیب دیده اقدام لازم انجام گرفت.
وی با بیان اینکه جزییات و چگونگی علت دقیق وقوع حادثه در دست بررسی است، افزود: بعد از بررسی نتایج و علل وقوع حادثه و احراز قصور احتمالی در برگزاری اردو، با عوامل و مسببان سهل انگاری صورت گرفته برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، روستای سماقان در بخش نمشیر بانه واقع شده و 12 دانش آموز در مقطع ابتدایی دارد، دانش آموزان سه روستای هه لو، پرشه و سماقان با هم به این اردو رفته بودند که هنگام بازگشت خودروی آنها واژگون شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش خانواده دانش آموز فوت مرگ موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل