Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: باید مراقب باشیم چراکه زمان به سرعت خواهد گذشت، مبادا غبار غفلت مانع از استفاده ما از فیوضات این ماه پربرکت شود.

وی یادآور شد: تنها نخوردن و نیاشامیدن ملاک نیست بلکه مهم کسب شرافت انسانی از درگاه ربوبی است.

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات استکبار و رژیم صهیونیستی با همکاری برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، اظهار کرد: اکنون با سکوت مطلق کشورهای منطقه و حمایت مخفیانه و آشکار برخی از آن ها از رژیم صهیونیستی، شاهد جنایات بزرگ استکبار در فلسطین هستیم و فجایع و جنایاتی که روزانه این مردم مظلوم و بی دفاع متحمل می شوند، غیرقابل اغماض و چشم پوشی است.

وی نسل کشی مسلمانان و ظلم و زورگویی صهیونیسم و استکبار در فلسطین را نقض آشکار حقوق بشر دانست و ضمن محکوم کردن این جنایات، خواستار تقویت جبهه مقاومت برای نابودی و شکست هیمنه دشمن و استکبار در منطقه شد.

نخستین محفل انس با قرآن کریم و افتتاحیه برنامه های ماه رمضان با حضور مهدیار محمودی از قاریان نوجوان و با شرکت کلیه کارکنان سپاه میانه  در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ «مهد آزادی بیان!»

با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • کاریکاتور/ «مهد آزادی بیان!»
  • بالانسر ایران و اسرائیل