Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رهبر جریان صدر عراق هرگونه تصمیم‌گیری برای این کشور از خارج از مرزهای عراق را رد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، مقتدی صدر،‌ رهبر جریان صدر عراق در حالی که ائتلاف مورد حمایتش یعنی "سائرون" پیشتاز انتخابات پارلمانی است، ضمن رد هرگونه تصمیم‌گیری برای این کشور از خارج از مرزهای عراق با اشاره به اقدامات فراکسیون‌های سیاسی پیروز انتخابات اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"همگان" شریک ما و نه فرمانده ما هستند.
رهبر جریان صدر  در واکنش به توئیت ثامر السبهان، وزیر مشاور عربستان در امور خلیج فارس  و سفیر سابق عربستان در عراق، پیرامون نتایج انتخابات عراق ، در صفحه توئیتر خود نوشت: "تصمیم‌گیری در داخل عراق صورت می‌گیرد و همه مادامی که کشور ما را اشغال نکنند، شریک و  نه فرمانده ما هستند".
السبهان پیشتر در توئیتی شکل ائتلاف سیاسی دلخواه سعودی‌ها را برای آینده عراق ترسیم کرده بود.
مقتدی صدر در پایان پیام توئیتری خود نوشت: "اشغال‌گری هرگز، چیرگی هرگز".
وی روز چهارشنبه تاکید کرده بود، عراق در برابر تشکیل دولت تکنوکرات قرار دارد. این دولت باب رزق و روزی را به روی ملت باز خواهد کرد. برچسب ها: مقتدی صدر ، عربستان ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: مقتدی صدر عربستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟