Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه‌ی ورود به ماه مبارک رمضان صدوسی‌وسومین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ سیاسی حوزه امام و رهبری نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در آستانه‌ی ورود به ماه مبارک رمضان صدوسی‌وسومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با ویژه نامه‌ای از برجام با بازخوانی دوباره‌ی سند صیانت و بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی مذاکرات هسته‌ای و اظهارات توهین‌آمیز مقامات آمریکایی علیه ایران بعد از توافق منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام دژکام با حکم امام خامنه‌ای به نمایندگی ولی فقیه در استان فارس منصوب شد

به گزارش خط حزب‌الله، 29 مهرماه 94، رهبر انقلاب با تایید مشروط توافقنامه‌ موسوم به برجام، در نامه‌ای تاریخی خطاب به رئیس‌جمهور، موارد مهمی را برای فرآیند اجرایی شدن برجام برشمردند. شاید مهم‌ترین بخش این نامه، گرفتن تضمین‌های کافی و کتبی از رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه‌ی اروپا، برای جلوگیری از خلف وعده و بدعهدی آنان در انجام تعهدات بود. مواردی که شاید اگر به آنها عمل می‌شد، حالا در وضعیت و شرایط دیگری قرار داشتیم. این روزها که مصادف شده است با رفتار زشت و سخیف رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج این کشور از برجام، شاید مرور دوباره‌ی‌ این نامه‌ی مهم، عبرت‌آموز و قابل تأمل باشد. به همین جهت نشریه خط حزب‌الله بار دیگر این سند تاریخی و مهم را منتشر می‌کند.

«آمریکای بدعهد» یکی از پر تکرارترین کلیدواژه‌ی رهبرانقلاب در طول مذاکرات هسته‌ای و پس از آن، برای بیان رفتار فریبکارانه‌ مقامات آمریکایی است که مسئولین و مردم را نسبت به آن انذار داده‌اند. به همین جهت نشریه خط حزب‌الله به برخی از این هشدارهای مهم که رهبر انقلاب در این سه سال، آنها را بیان کرده‌اند با عنوان «این شد آمریکا، این شد تجربه» پرداخته است.

«وقتی می‌خواستند پیچ‌ومهره برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببرند» عنوان مطلبی است از اظهارات توهین‌آمیز مقامات آمریکایی که علیه ایران بعد از برجام بر زبان آوردند که نشریه خط حزب‌الله به بخشی از این اظهارات پرداخته است.

«دل را به نقطه‌های خیالی نبندید» عنوان اطلاع‌نگاشت صفحه چهارم نشریه است که به 9 جمله‌ی تاریخی رهبر انقلاب درباره‌ی مذاکرات هسته‌ای پرداخته است.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید بهاینجا مراجعه کنید.

برای دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) اینجاو برای  دریافت نسخه‌ی چاپ (A3) اینجامراجعه کنید.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,1127/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع کالا برگ و یارانه‌ معیشتی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرند و هرگز بر روی لینک‌های آنها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد، بدانید که این پیامک نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکثر مالباختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده اند؛ بنابراین از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جدا خودداری کنید.

سرهنگ عمران فر از شهروندان خواست تا هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • نهج‌ البلاغه| جز به پروردگار خود امید نبندید
  • هشدار مهم پلیس؛ مراقب پیامک‌های جعلی کالابرگ باشید!
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است