Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@22:45:29 GMT

جانشین بوفون افسانه‌ای در یوونتوس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۱۹۸۶

جانشین بوفون افسانه‌ای در یوونتوس مشخص شد

به گزارش پارس نیوز، 

 جیان لوئیجی بوفون، گلر افسانه‌ای تیم فوتبال یوونتوس همانطور که پیشتر اعلام کرده بود قصد ندارد دیگر به فوتبال ادامه دهد و طی مراسمی باشکوه که توسط باشگاه یوونتوس برگزار شده بود، خداحافظی خودش را از میادین فوتبال به شکل رسمی اعلام کرد.

در همین راستا در حاشیه مراسم، آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس جانشین بوفون در فصل آینده را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنیلی در این خصوص گفت: ما قصد نداریم برای فصل آینده برای ترکیب اصلی دروازه‌بان بخریم و گلر اول ما در فصل بعد ویسچک شزنی، دروازه‌بان دوم این تیم خواهد بود.

شزنی از زمانی که از رم به یوونتوس آمد گلر دوم این تیم بود و نیمکت نشین بوفون محسوب می‌شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال فصل آینده پارس افسانه کشور پارس نیوز سیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری