Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت استان البرز با بیان‌ اینکه پلیس امنیت با ناهنجاری‌های اخلاقی و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می‌کند، گفت: هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی در این‌باره انجام شده است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدعلی صفایی ظهر امروز در جلسه با اصحاب رسانه  که در  سالن  جلسات معاونت اجتماعی پلیس  البرز برگزار شد، با  اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفته است، اظهار داشت: حرمت این ماه  بر همه واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  جلسات متعددی با اتحادیه‌ها درباره نحوه عرضه غذا در ماه مبارک رمضان برگزار شده است، افزود: قرار  است که 35 واحد صنفی در 15 روز اول ماه و 35 واحد نیز در 15 روز پایانی ماه مبارک غذا  عرضه کنند.

وی با اشاره  به اینکه البرز محل عبور17 استان است،گفت:  35 واحد صنفی با رعایت قوانین و پوشش کامل، می‌توانند عرضه صبحانه و نهار  را برای مسافران برعهده داشته باشند.

سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه 35 واحد رستوران انتخاب شده، رستوران‌هایی هستند که موارد بهداشتی را همواره رعایت می‌کنند، تصریح کرد: قنادی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها  نیز یک ساعت قبل از اذان می‌توانند به صورت بیرون‌بر فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی واقع در جاده چالوس بعد از محدوده شرعی، می‌توانند  غذا سرو کنند، بیان کرد: این واحدها باید قوانین را رعایت کنند.

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات البرز با اشاره به فعالیت استخرها، خاطرنشان کرد: فقط بیمارانی که باید از استخر استفاده کنند و کودکان زیر سن تکلیف، می‌توانند وارد استخر شوند و باید  بوفه‌های استخرها نیز تعطیل باشد.

وی با اشاره به  فعالیت بوفه‌ها و واحدهای عرضه غذا در ترمینال‌ها و راه آهن، عنوان کرد: با توجه به ورود مسافران در ترمینال‌ها، این واحدها می توانند با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و پوشش مناسب،  غذا و خوراکی  عرضه کنند.

سرهنگ صفایی با بیان‌ اینکه پلیس امنیت با ناهنجاری‌های اخلاقی و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می‌کند، گفت: هماهنگی های لازم با مراجع قضایی در این‌باره انجام  شده است.

وی با اشاره به سگ گردی در پارک‌ها و معابر عمومی، افزود: پلیس امنیت با این افراد برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت استان البرز با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنفی اقدام‌ به فروش زولبیا و بامیه یا آش و حلیم در ماه مبارک رمضان می‌کنند که ربطی به فعالیت کاری آنها ندارد، تصریح کرد: پلیس امنیت تمهیدات لازم را برای مقابله با این اقدامات انجام داده است و با واحد مربوطه برخورد جدی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای لیالی قدر اندیشیده شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که ترافیک و مشکل امنیتی خاص وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ش

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب

به گزارش خبرنگار مهر سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا لازم می دانم از همراهی شهروندان کرمانشاه و خصوصاً بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است، گفت: خوشبختانه بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرهنگ اصیل کردی که حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

سردار حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون الهی را نادیده گرفته و هنجار شکنی کنند.

وی از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6087050

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد